niedziela, 16 stycznia 2011

Podaruj mi trochę słońca!


Witam :)
Jeśli mam ochotę zobaczyć słońce (i o ile ono nie jest za chmurami) muszę wejść na szczyt naszej górki, na której mieszkamy (zdjęcia sprzed kliku dni).







A po spacerku - gorąca kawa, ale z mleczkiem i to spienionym! :)


Marzyła mi się jakaś ładna cukiernica i w końcu coś znalazłam :)



A propos, pokazywałam w pokoiku zasłonki, piszecie, że to lambrekin hmm, ja bym nazwała to roletą, jest taka sama jak ta:


W naszym pokoju mam dwie czerwone, udało mi się je kupić po sporej obniżce cen :). W dużym pokoju choć są dwa okna, mam tylko jedną, granatową - tą kupiłam sobie w prezencie urodzinowym wraz z obrusem widocznym powyżej. A hiacynty, które tak się słaniały, przełożyłam do zwykłych słoików, które obwiązałam tasiemkami, myślę, że uroczo tak wyglądają :)


Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny :) na prawdę miło mi, że podoba się Wam to co pokazuję, i że Was inspiruję :)

Pozdrawiam z deszczowego :/ Vikhammer, ja też nie lubię odwilży zimą, pewnie jutro będzie ślizgawica :(
Dagmara

55 komentarzy:

  1. Kompozycja Hiacyntów przepiękna ! roleta cudowna ;) a krajobraz baśniowy ! ps. wiem , że to zajmuje wiele czasu ale tak jak pisałam mam go teraz ciut więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jakie nostalgiczne zdjęcia, to z płotem oświetlonym słońcem po prostu mnie rozwaliło....

    Bardzo fajne są te rolety, przymierzam się do zrobienia takich :)
    Cukiernica pełna uroku i nie tylko ;-))))

    A hiacynty.... mam nadzieję, że nie przyniosą ślizgawicy :) u nas już po śniegu.... ale do wiosny jeszcze daaaaaleko.

    Ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ boskie słońce!
    Ja od listopada widziałam słońce dwa razy, a chce się akumulatory naładować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz piękne widoki, tylko hasać i cieszyć się chwilą!
    Hiacynty w nowym ubranku bardzo efektownie wygladają a groszkowa wstążka, marzenie!
    Vintagowa cukiernica to prawdziwy cukiereczek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta roleta jest cudowna! Czy wiesz może jak można ją zrobić? Może zamieścisz jakiś tutorial? ;-) Serdecznie pozdrawiam z Neapolu i przesyłam trochę słońca, które wyjątkowo jak na styczeń świeci u nas! Lena

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam u Ciebie i na zewnątrz domku i w środku... Artystyczna Dusza znalazła swoje miejsce na Ziemii?? ;-)
    Pozdrawiam Słonecznie
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie Twój blog, masz oko do wynajdowania ciekawych rzeczy i dekorowania. A zdjęcia są rewelacyjne. Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj super ta roleta sama zastanawiam sie nad taka wyglada naprawe piekne.moze siepokusze.juz od dluzzego czasu mysle zeby cos zrobic z oknem w salonie. widoki cudowne tylko slonca ,slonca wiecej

    OdpowiedzUsuń
  9. SERDEŃKO, A GDZIE SIĘ TAK DALEKO WYNOISŁAŚ/!?...DOMKI JAK Z Bjeczki, śnieg też, spokój, powolutku życie płynie....a tu gonitwa, wyścigi, pracować jeszcze więcej i bardziej wydajniej,człowiek zaganiany, zmęczony.....
    mimo wszystko pozdrawiam cieplutko...i śliczne masz pomysły!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wszędzie gdzie Ty się znajdujesz po chwili miejsce to nabiera niesamowitego klimatu! Uwielbiam zaglądać do Ciebie i wciążi wciąż się inspirować i zachwycać! Już nawet mój kochany K. oglądając Twojego bloga stwiwrdził, że chce koniecznie zamieszkać w Norwegii!!!! Pozdrawiam Cię i lecę dalej podziwiać Twoje przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie... dlaczego w Polsce domy nie mają takich barw???a te zachodzące słońce... cuda po prostu... ja tej zimy nie widziałam jeszcze ani jedego słonecznego prmienia! uwierzysz? ani jedniuśkiego:(((

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne hiacynty na parapecie:)są naprawdę śliczne......a co do zimowego słońca, to ja dziś miałam przyjemność spacerować w towarzystwie delikatnych promyków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to pierwsze zdjecie z czerwonym domkiem. I zapachnialo hiacyntami - bardzo lubie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dagmarko a ja miałam juz zapytać czy ten monogram na rolecie sama haftowałaś , bardzo mi sie podobaja te rolety i też mam zamiar takie sobie sprawić tylko musze tkaninkę zakupić jakąś fajną.

    Dzisiaj pokazałam mojemu mężowi jaka ta twoja Norwegia piękne, i te domki- ech sie rozmarzyłam i tyle... domy , widoki, słoneczko ...

    a hiacynciki to taki maly zwiastunek wiosenki - zimę kocham ale pluchy i mokrej zimy niecierpię. Na dodatek dizsiaj u mnie było buro i ponuro i nawet zaplanowana sesyja zdjęciowa z musiał byc odwołana przez brak światła

    Dobrej nocki Dagmarko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za piękna zima, jak zwykle nie mogę się napatrzeć, hiacynty wypadły rewelacyjnie, ale muszę napisać że ten cukier wzbudził moje największe zainteresowanie :)) w pierwszej chwili myślałam że to są cukierki :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne zdjęcia ... a słoiki po ogórach? ale chyba nie naszych - kwiatostan parapetowy wygląda cudnie :) i te słoje z kokardkami :) pięknie cudnie ... buziaki m,

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne dekoracje :)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle zachwycasz
    zwykły słoik, a jak urokliwie wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są piękne:) Na tym blogu po prostu się "oddycha", jeśli wiesz co mam na myśli. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach....ale ty masz piękny widok za oknem......tylko pozazdrościć. A słoneczko - rewelacja. U mnie dziś za oknem też już świeci i na pewno skorzystam dzisiaj z jakiegoś spacerku!
    A kratkowy obrus i roleta są urocze:-)
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączenia słonka i śniegu bardzo lubię!!!Zazdroszczę takiego klimaciku!!!Z hiacyntami to świetny pomysł!!!Piękna kompozycja!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie,aż dusza się raduje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Foty przepiękne. Klimat twojego domu, urzekający. Niczym z pisma wnętrzarskiego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia.
    Rozmarzyłam się:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka zima to ja rozumiem, u mnie juz prawie wiosna zawitala, co mysle zbyt dobrze nie wrozy. Cukiernica jest swietna, cukiereczki wygladaja smakwicie, a wstazka w grochy skradla mi serce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj podarowałaś mi trochę słońca, podarowałaś :) u mnie co prawda dzisiaj też świeci ale widoki nieco insze ;) hiacynciki w słoiku BOSKIE!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie w tej Norwegii :-) Ale dla mnie jednak za chłodno latem ;-)
    Fantastycznie prowadzisz bloga. Podczytuję od dawna, choć rzadko komentuję ;-)
    Pozdrawiam cieplutko. U nas buro i odwilż.

    OdpowiedzUsuń
  28. Taką zimę to ja lubię, u mnie niestety odwilż, że bez kaloszy nie ma po co wychodzić :) Widzę hiacynty uratowane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne slonko, u mnie przydaloby sie choc troszke.
    Swietne tasiemki znalazlas, kompozycja hiacyntowa bardzo efektowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. roletka jest bardzo ładna i bardzo pasuje do Ciebie :)
    hiacynty urocze
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie u Ciebie i w domku i do okoła:-)
    u mnie po śniegu śladu nie ma, tylko błoto pozostało i wszelakie paskudztwa jakie śnieg ukrywał.
    Ale późnym popołudniem pokazało się słonko i pięknie zachodziło, więc akumulatorki podładowane:-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fascynujące zdjęcia i pięknie u Ciebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hiacynty wyglądają fantastycznie. Mają śliczne kokardki. Słoiki są dla nich zdecydowanie odpowiedniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  34. folkmyself - hmm straszne, tak mało słońca? to tu jest go więcej, choć nie tak często :/ takie uroki zimy. Odwilż dzisiaj też mamy :/

    Leno :) dziękuję za słońce, wiesz ja krawcową nie jestem i nie szyłam sama tych rolet, więc tutorialu nie będzie :P mogę Ci tylko powiedzieć, że na samej górze jest deseczka włożona w tunel i do niej są wkręcone haczyki, tak samo na dole białej tkaniny (ona jest na duze okno) jest deseczka w tunelu, na którą roluje się tkaninę aby odsłonic okno ;)

    Lusi - hmm to się okaże ;)

    Gosha - dziękuję, miło mi :)

    Celtic :) no cóż wybyłam za Mężem, a czy tu odnajdziemy nasze szczęście? czas pokaże, zawsze możemy wrócić :)

    Violetko :) uśmiałam się ;) i czytałam Twój komentarz Męzowi :P wiesz nasze góry też są piękne :) tylko tutaj czystsze powietrze, woda z kranu, którą pijemy bez przegotowywania :)

    Mili ja też kiedyś myślałam, ze takie rolety sobie na pewno sprawię! :) ale te czerwone to chyba za 25zł szt kupiłam :) uwielbiam te norweskie przeceny ;) a drogie wcześniej były!

    Marzycielko - to brązowy cukier w kostkach - dla gości ;)

    Miko - z polskich ogórków ;) przywozimy tu ze sobą przetwory ;) a tu ogórki robią w zalewie octowej na słodko :) też dobre

    Montgomerry miło mi, że tak uważasz :)

    MarioPar - haha, dziękuję :)

    Justyno - latem za zimno? niekoniecznie, tylko krótsze niż te polskie :/ ale lubię te białe noce, człowiek o 00.00 łazi gdzieś i wydaje mu się że to 19.00 ;)

    Buziaki do Was wysyłam i dużo słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Tą roletkę jak zwał tak zwał - fakt, że jest urocza. Kiedy oglądam takie rzeczy, to najbardziej żałuję, że mam w kuchni tylko okno dachowe...
    I też lubię brązowy cukier :)
    A zdjęcia plenerowe super! Ładna kobitka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, bardzo miło tu u Ciebie...
    przyciągnęła mnie tu nie tylko maleńka chatka i norweskie klimaty, ale również ta przyroda, którą od lat się zachwycam...zawsze marzyłam z mężem o wycieczce do Norwegii i o spotkaniu się oko w oko z Fiordami...
    mojemu mężowi będzie dane w tym roku odwiedzić tą chłodną ale fantastyczną krainę...
    Będę tu do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie ;-) z Gdyni ;-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałam wczoraj na BBC program o Norwegii i pokazywali takie właśnie domki...pomyślałam o Tobie, jak masz tam pięknie! zazdroszczę...rozmarzyłam się!

    Zasłonka rzeczywiście świetna:))i obrus do tego! Ty naprawdę jesteś Zaklinaczką Wnętrz:)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  38. kokardki hiacyntów urocze, chyba pomysł pożyczę ;) naoglądałam się Twoich zdjęć Norwegii i zamarzyła mi się 'mała' wycieczka, widoki piękne tam masz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia i aranżacje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Twój blog :) zaczarował mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. I jak tu wiosny -na przekór-nie czarować, skoro takie wiosenne hiacynty u "Cię" rosną,hihi. Rewelacja
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  42. Aha, pozwoliłam sobie wyhaftować serce jakie masz w ramce. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. Z góry przepraszam. Najpierw powinnam się zapytać a nie odwrotnie. Sorki.
    Ale wyszło super. Jak pofrunie-pokarzę.

    OdpowiedzUsuń
  43. taka zima to jest Zima :)
    dziekuje za inspiracje i cos mi sie wydaje ze uda mi sie wykorzystac czesc z tych niesamowitych pomyslow z okazji przeprowadzki...
    Wyruszam na polnoc.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zachwycona wszystkim cudownościami stworzonymi przez Panią!!!!:)
    Ach, a o takiej rolecie marzyłam:)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  45. Здравствуйте! Очень понравился Ваш блог! Спасибо! И мне показалось, что Вы русская..Я ошибаюсь? Добра Вам и Любви!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiosna do nas idzie wielkimi krokami, a hiacynty na pewno jej w tym pomogą :) piękne aranżacje,
    Zazdrościmy słoneczka :)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia! Ty wyglądasz ślicznie :))
    Inspiracje cudne - dzięki!
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Po raz drugi z kolei zakochałam się w twoim widoku za oknem i dziś jeszcze w twoich wnętrzach! Co za stół. Ten obrus w granatową kratkę, różowe róże, cukiernica z brązowym kostkowanym cukrem i kawa ze spienionym mleczkiem. W ogóle jakie regały...Jesteś dla mnie inspiracją :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ..chce powiedziec "dzien dobry" )))
    Pieknie u Ciebie!!!!
    Bede czesciej do Ciebie zaglädala!

    OdpowiedzUsuń
  50. Hello! I am completely in love with your blog...the pictures are just lovely!
    You bought yourself some great things for the window (don't know the name...curtian??)
    It looks gorgeous and so colorful/cosy!

    I will be back soon!

    Regards, Veronique

    OdpowiedzUsuń
  51. Kajka - nie mam nic przeciwko, pisałam na blogu, że mozecie kopiowac i haftowac :)

    Dziękuję za Wasze miłe słowa :)

    Veronique - thank you for visiting me :) I'm glad you like it! :) I invite you to visit my blog!

    Greetings, Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  52. Trafiłam tu przez przypadek i zostanę na dłużej. Fajne klimaty na Twoim blogu. Super. Wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniale!!!!...Masz piękny dom i wymarzone otoczenie..a w oczqach spokój i upragnione szczęście!pozdrawiam mocno i życzę najlepszego co może nas spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna krateczka, czy czerwona czy granatowa daje duży urok, a pomysł ze słoikami prosty a jaki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, bo można na nim znaleźć wiele inspirujących aranżacji. Gratuluję! Pomysł na hiacynty w słoikach przewiązane ślicznymi wstążkami w groszki jest rewelacyjny! Zainspirowana będę chciała go wykorzystać w przyszłości, jeśli pozwolisz oczywiście? :) Ja dopiero zaczynam przygodę z blogiem i zapraszam do odwiedzenia go! pozdrawiam z wiosennej już Polski!

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...