piątek, 2 listopada 2012

Nie żałuję...


Że nie dałaś mi mamo
Zielonookich snów
Nie żałuję...
Że nie znałam klejnotów
Ni koronkowych słów
Nie żałuję...
Że nie mówiłaś mi jak szczęście kraść spod lady
I nie uczyłaś mnie życiowej maskarady
Pieszczoty szarej tych umęczonych dni
nie żal mi,
nie żal mi...


I tyle mogłabym podkreślić zdań tej pięknej piosenki Agnieszki Osieckiej i powiedzieć, że są takie prawdziwe...

Dziś mija 2 lata odkąd piszę do Was spod norweskiego nieba i nie żałuję... kto wie, może za rok zmienię zdanie. Na tę chwilę mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa :) Spełniło się wiele z moich marzeń, prawie rok czasu mieszkamy w swoim domku, a od 7 miesięcy z tym małym, kochanym Skarbem:


Dlatego dziś chciałam jednej z Was podarować gazetkę i herbatkę :)


Alicjo - gratuluję!!! :)))

A wszystkim dziękuję za zabawę, za komentarze :) i choćby ich było 200, wszystkie czytam! :) 

Pozdrawiam cieplutko,
Dagmara

104 komentarze:

  1. Uwielbiam tę piosenkę.
    Córcie masz śliczna i fajnie ja ubrałaś.
    Zwyciężczyni gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje gratulacje:)
    ja sobie tę herbatkę już kupiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Anielka jest naprawdę przesłodka. Ma piękne oczy, a Ty ją świetnie ubierasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielinka do schrupania. Wygranej gratuluję.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Alicji. Ale mamusia ślicznie ubrała swoją księżniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę:) Dziękuję dziewczyny za gratulacje! w końcu do mnie uśmiechnęło się szczęście:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi ale słodziol. A ten utwór też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście to ta chwila co trwa... Gratuluje zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna córcia, słodziak:). Gratulacje dla Ali!

    OdpowiedzUsuń
  10. To taki piękny utwór.... Twój Skarb jest śliczny!!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie natrafiłam na Twojego bloga niedługo po tym jak wprowadziłam się do swoje wyważonego domu :) i już zostałam. Zaklinaczkę też całą musiałam przewertować :)
    Pozdrawiam cieplutko

    Gratki dla zwycieżczyni

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna piosenka...chwyta za serca i ściska w gardle że aż brak tchu...
    szczęście to jedyna rzecz ,która się mnoży jeśli się ją dzieli :) pozdrawiam ciepło i zycze całej masy takich pieknych chwil

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sprawdzam codziennie czy nie ma nowych wpisów na Twoim blogu!
    On jest taki "domowy" :) Nie ma w nim żanych wydziwianych rzeczy. Jest o normalnych, codziennych sprawach i pasjach. Bardzo się cieszę, że jesteś szczęśliwa i mam nadzieję, że ta radość nigdy się nie skończy. A cała reszta Twoich marzeń się spełni!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te piosenkę, zresztą Twojego bloga również;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni a Tobie życzę samych takich szczęśliwych dni i wiele, wiele napisanych jeszcze postów :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ile razy mówiłam sama do siebie, nie będę zaglądać na te blogi...ale do Twojego wracam jak bumerang. Tak mnie zawsze optymistycznie nakręci, zmobilizuje,(zaklionaczka wnętrz, to też lektura obowiązkowa, a jak ;)).Takie ciepło od Was bije, aż miło. Trzymam kciuki za resztę Twych mażeń, oby się nie skączyły, pozdrawiamy z Nelcią, Mariola

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna piosenka. Życzę Ci Daguś jeszcze więcej szczęścia (o ile więcej być może:). A Alicji również gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest Wasza Kruszynka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero niedawno tu trafiłam, ale ilekroć zajrzę ogarnia mnie spokój a na twarzy pojawia się uśmiech. Lubię do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Alicji i cieszę się razem z Tobą Twoim szczęściem Dagmaro :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piosenka jest jedna z moich ukochanych.
    Przepiekna jest wasza kruszynka:) Zycze kolejnych, pieknych lat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Wygranej! Córunia śliczna! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak ma byc!Nie ma czego zalowac.Czasami teskno za Polska ale na to nie ma rady.Sa telefony,jest internet.Jak ja przyjechalam do Norwegii to nie bylo "neta",a dzwonilo sie do domu raz w tygodniu(w sobote) z budki telefonicznej.Inne to byly czasy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dawna zaglądam do Ciebie i choć czasem ukradkiem, nie pozostawiając po sobie śladu to zawsze się zachwycam i uśmiecham ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje:)
    Geppert pięknie to interpretuje....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za zabawę! Córcia słodziutka!!!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejnych lat!!! mała śliczniusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wygląda Twoja Córcia :)
    Życzę Wam kolejnych szczęśliwych lat pod szczęśliwym dla Was niebem :

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zabawę. Córcia ślicznie wygląda w tym ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki prawdziwy norweski sweterek na Twoje córeczce, modelka z niej :)
    obys jak najdłuzeh była taka szczęśliwa i patrzcaca z optymizmem na świat!

    OdpowiedzUsuń
  31. to dobrze, że NICZEGO nie żałujesz :)
    Anielka ma cudny sweterek!!
    :)
    Pozdrawiam i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anielinka jak marzenie:)))wcale się nie dziwię,że jesteś szczęśliwa i spełniona:)))dla mnie również największym szczęściem było zostanie mamą:)))))buziaczki dla ślicznych dziewczynek:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. piekne slowa, swietna piosenkarka!!!
    dzidziuch przeslodki;)
    gratuluje zwyciezczyni, a tobie dziekuje za zabawe!
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  34. Samych szczęśliwych chwil pod norwerskim niebem Wam życzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękujemy i życzymy kolejnych udanych lat pod norweskim niebiem.

    OdpowiedzUsuń
  36. :) Nie będziesz mieć czego żałować, jestem pewna. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuję! Tobie - dwóch szczęśliwych lat w Norwegii, a Alicji wygranej :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Anielka to już prawdziwa dama o mądrym spojrzeniu, czas płynie niepostrzeżenie , po dzieciaczkach widać jak szybko. Cudna jest Anielka .
    Ściskam Was dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję tych dwóch lat!!!Córcia przecudna:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Anielka jaka już duuuuuża :) czas płynie .. nie da się ukryć ... Kolejnych szczęśliwych lat w Norwegii Daguś, a może i jeszcze gdzieś daleko ??? kto wie jakie życie ułoży nam scenariusze ??? pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Miło tu zaglądać do Ciebie:) A Anielka rośnie:) Pamiętam jak czytałam o jej narodzinach a teraz to maleńka kobietka:)
    Dzięki za zabawę i gratuluję Alicji

    OdpowiedzUsuń
  42. WITAM
    ja rowniez nie zaluje, ze prawie dwa lata temu trafilam na twoj blog. wlasciwie dzieki tobie zlapalam bakcyla podgladania i podczytywania dokonan innych blogerek. moze nie czesto zostawiam po sobie slad, ale uwierz, codziennie sprawdzam, czy dodalas cos nowego. dziekuje za wszystkie inspiracje i pomysly. pozdrawiam serdecznie ciebie i cala rodzine

    OdpowiedzUsuń
  43. Boże jak ten czas leci....Twój skarb taki duży:)))..piekna ta piosenka:)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje Alu wygranej ;-) A Tobie Dagusia wytrwania na obcej ziemi :-))))

    OdpowiedzUsuń
  45. 200 komentarzy:) fiu fiu podziwiam, ze wszystkie bylas w stanie przeczytac.
    Oczywiscie Alicji gratuluje i smacznej herbatki zycze i wielu inspiracji z gazetki.
    A Tobie kolejnych owocnych lat blogowania i co najmniej kilku takich malych Skarbow jak na powyzszym zdjeciu.
    Pozdrawiam
    Paula z deszczowej

    ps. u mnie wciaz na walizkach i nie wiem kiedy ukonczymy ten proces przeprowadzki. ech no pewnie jeszcze troche.

    OdpowiedzUsuń
  46. Powtórzę się-podziwiam Was :)) Śliczny skarb :) Gratuluję zwyciężczyni :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna córeczka :)
    pozdrawiam ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam muzyke Edyty Geppert! A jak tak patrze na to przeurocze zdjecie Anielki, to do glowy przychodzi mi mysl, ze najbardziej na swiecie nie zaluje swojej coreczki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny post :)
    Jak słyszę tę piosenkę to zawsze łzy jakoś same napływają mi do oczu...
    Ps.
    Gratulację dla zwyciężczyni :)

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje dla mojej imienniczki:)))Dagmaro bądź zawsze szczęśliwa tak jak jesteś teraz albo i bardziej. Piosenka przepiękna. Pozdrawiam serdecznie Alicja

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje dla zwyciężczyni!!
    Pioseneczke zaraz sobie puszczę....

    OdpowiedzUsuń
  52. Jedna z moich ukochanych piosenek, mocno zakorzeniona w tym, w co wierzę w życiu. Dziękuję Ci za jej przypomnienie.
    Wasza mała rośnie i pięknieje. Oby wszystko w Waszym domku układało się jak najpomyślniej.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie...cudowny skarb:) Gratuluję!

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam kochana !No cóż tylko gratulować 2 latka na blogu !!!ja osobiście nie wyobrażam sobie by Cię tutaj niebyło ,wiele blogów czytam ale na Twoje poprostu czekam i jak tylko się pojawia nowy wpis łapie się na tym że się serdecznie uśmiecham szepcząc JEST !!!Pisz pisz bo zapewniam Cię niejednej z nas dajesz wiele radosci.Hania

    OdpowiedzUsuń
  55. Życzę Wam wiele pięknych chwil pod norweskim niebem :)
    Całuski dla maleńkiej:)

    OdpowiedzUsuń
  56. No a ja troszke żałuję....że nie dostałam tej gazetki....;))))nie,żartuję,gratuluję Ali,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  57. Córeczka urocza:)A zwyciężczyni serdecznie gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję za wszystkie słowa serdeczności - i wzajemnie życzę Wam abyście były szczęśliwe :))) a szczęście jest tam, gdzie człowiek widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  60. pięknie tu u Ciebie,a skarb przeuroczy!
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczęście można znaleźć wszędzie..to ludzie tworzą miejsce a nie odwrotnie.Tobie udało się stworzyć piękny dom,w którym pewnie pięknie się zyje.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. przy tej piosence zawsze mi się pocą oczy ;/
    Fajnie, że znalazłaś swoje miejsce na ziemi i jesteś szczęśliwa :)
    pozdrawiam cię serdecznie Daguś :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dagmarko, bo najważniejsze to nie żałować swoich decyzji. Tobie i Twojej Rodzince życzę samych radosnych chwil pod norweskim niebem

    ps. Anielinka to naprawde słodkie maleństwo.

    Buziaki
    Dorota z Miłkiem

    OdpowiedzUsuń
  64. Życzę wielu lat takiego pisania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Nawet nie wiesz jak lubię ten kawałek...namiętnie słuchałam go cały tegoroczny wrzesień.

    OdpowiedzUsuń
  66. A my się cieszymy, że jesteś z nami w tym wirtualnym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj po czasie ;) ...a taki stan ducha, kiedy bez żadnych zwątpień możesz powiedzieć: nie żałuję, niech nigdy Cię nie opuszcza!
    Anielka już taka duża i taka... słodka :) Ucałuj ja koniecznie od blogowej babci ;)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  68. Piekne slowa....
    Ciesze sie ze jestes :*
    Anielinka slodko wyglada, i ten norweski styl!!! buzka

    OdpowiedzUsuń
  69. 7 msc. Ależ to szybko minęło.Twoje szczęście jest słodziutkie i jak fajnitko ubrane .

    OdpowiedzUsuń
  70. Jakoś tak zawsze przy tej piosenke kilka łez napływa. Cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Witaj!
    Na Twojego bloga trafiłam przypadkiem i już z niego nie wychodzę :)
    Ja również dołaczam się do pięknych słów dla Ciebie.
    Córeczka przesłodka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję i dziękuję za zabawę:) mam nadzieję że długo będziesz z Nami:) córeczka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję zwyciężczyni :). I Tobie też Dagmaro, chciałabym też kiedyś móc tak spojrzeć wstecz i powiedzieć "nie żałuję". Bądźmy wszyscy szczęśliwi, pod norweskim niebem, czy jakimkolwiek innym (chociaż nie miałabym nic przeciw norweskiemu ;)).

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję :) i dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziękuję za zabawę i Gratuluję Alicji =p
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam całusa dla ślicznej modelki =D

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję Alicji i dziękuje za zabawę
    Anielka przesłodka :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    A Waszej wspaniałej Rodzice życzę wiele szczęścia!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję Alicji!
    A teraz trochę w innym temacie. Od Uli z Anielskiego Zakątka trafiłam do Mili i rozmowy na temat halloween. Masz zupełną rację i podpisuję się pod tym, co napisałaś. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  79. gratulacje.
    zazdroszczę jak diabli.
    Anielka coraz piękniejsza, zawsze tak uroczo uśmiechnięta.

    OdpowiedzUsuń
  80. Czy w Polsce, czy w Norwegii - nad nami jest ciągle to samo Niebo :)
    Dzielna jesteś, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  81. Anielinka urocza:) życzę kolejnych lat z tak pięknym blogiem

    OdpowiedzUsuń
  82. Alicji gratuluje a maly skarbek to istna slicznotka! Bardzo piekna :-) i zycze duzo spokojnych dni, tygodni, miesiecy... w Norwegii :-) Jola

    OdpowiedzUsuń
  83. dzeki za zabawe ,Gratuje Zwyciężczyni :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  84. Skarba masz cudownego!
    Dziękuję pięknie za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja wtrącę swoje trzy grosze:)
    Zaglądam na Twojego bloga niemal codziennie i nie mogę się doczekać nowych postów-ciągle mi mało, są takie ciepłe. Nie ukrywam że z największą ciekawością śledzę te o życiu w Norwegii-również mam zamiar wyemigrować, w Polsce niestety od dłuższego czasu nie mogę znaleźć pracy, ale z optymizmem patrzę w przyszłość.
    Uwielbiam Twoje przeróbki, pomysły i z zazdrością oglądam "łupy" z loppemarketów:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę jeszcze więcej szczęścia:)

    filifionka

    OdpowiedzUsuń
  86. Kochana jak tu u Ciebie cudownie, niesamowity blog:)pozdrawiam Cię serdecznie z Polski

    OdpowiedzUsuń
  87. Życzę Tobie, abyś w dalszym ciągu cieszyła nasze oczy tymi pięknymi widokami, nowymi pomysłami na stare i zapomniane rzeczy, z pozoru nijakie i bez "życia".

    Domininika

    OdpowiedzUsuń
  88. a ja czasami nie do konca sercem jestem tutaj w NL-mimo iz minęło 3 lata nie moge powiedzieć szczerze-nie żałuję,z pewnych wzgledow owszem, z innych stale ciagle mnie do PL, do rodziny do najlepszych przyjaciół pod słoncem, ciesze sie,ze Twoja aklimatyzacja przebiega bezbolesnie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Dziękuję za za zabawę , gratulacje dla zwycięzcy, pozdrawiam gorąco
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  90. Dziękuję za za zabawę , gratulacje dla zwycięzcy, pozdrawiam gorąco
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne zdjęcia i bardzo fajny blog, będę tu częstym gościem, bo Norwegia to moje wielkie, niespełnione marzenie, pozdrawiam!
    http://sandstormscreation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Kochana blogowiczko - pragnę wyróżnić Ciebie znakiem LIEBSTER BLOG. Zapraszam do http://szulinkowo.blogspot.com/ po więcej szczegółów. Masz cudnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jakie to Twoje malenswo jest piekne...buziaki dla dziecka i Tobie tez

    OdpowiedzUsuń
  94. Dagmaro, napisałaś pięknie, nie żałuję że Cię odnalazłam w tej blogowej dżungli:). Nie żałuję:)
    Wasze maleństwo prześliczne:)
    A dla Alicji gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  95. Śledzę Twojego bloga już spory czas. Gratuluję talentu do aranżacji wnętrz i masz śliczną córeczkę :).

    Zapraszam do zabawy: http://gerlaszkowo.blogspot.nl/2012/11/zabawa-w-pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Oj Kochana,na początek ucałuj tą małą ślicznotkę!sweterek ma genialny,ja tez taki chcę:)super,że tak Ci się dobrze mieszka w Norwegii,pamiętam jeszcze z jakim przejęciem śledziłam Twoje posty,kiedy się tam przeprowadzałaś,a teraz widać,że stworzyłaś tam szczęśliwe miejsce dla Waszej trójki i niech Wam się tam wiedzie jak najlepiej!buziaki posyłam,a szczęśliwej zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  97. uwielbiam Cię- dlatego zapraszam do siebie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Twoja córeczka wygląda bosko na tym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...