piątek, 28 stycznia 2011

Drugie życie starych drzwi


Szalenie spodobał mi się pomysł wykorzystania starych drzwi - jako wieszaka na ubrania :) Znalazłam wiele takich inspiracji w sieci i tylko co chwila podsuwałam fotki Mężowi i wzdychałam: "Popatrz jak to fajnie wygląda". Choć mamy mały przedsionek, to i tak Dagmara znalazła miejsce na taki bajer ;) Drzwi kupiliśmy w mojej klamociarni, ostatnio była dostawa starych drzwi - pewnie rozbierali gdzieś kolejny domek...

Do wieszaka też wzdychałam, ale cena mnie skutecznie odstraszała. Na me szczęście, w sklepie, na półce z przecenionymi rzeczami znalazłam dwa, po sporej obniżce cen, bo były uszkodzone! Całe 100kr niżej, bo jedna gałka była pęknięta (to mi kompletnie nie przeszkadza ;). Drugi wieszak (jeszcze nie ma miejsca docelowego) był za śmieszną cenę, bo jeden z metalowych wieszaczków się urwał, a już mam pomysł co wstawić na "uszkodzone" miejsce.


Do kompletu jeszcze napis: "Velkommen" na emaliowanej płytce.


Nie wiem jak Wam, ale mi się ten efekt strasznie podoba :)


Co do pogody, mamy gdzieś 5'C na plusie! Ma się rozumieć, śnieg pozostał wspomnieniem. Dziwne, bo rok temu o tej porze to dochodziło do -25'C podobno.

Pozdrawiam wszystkich, witam tych, co są tu po raz pierwszy :)
Dagmara

60 komentarzy:

  1. niesamowity pomysl!!! Badzo mi sie podoba.
    W Szkocji tez ok 5 stopni :)
    Pozdrowiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Ciebie kombinatorka :) pomysl rewelacyjny, przypomina mi domek moich dziadkow, u nich tez rzeczy wisialy na drzwiach :) Wieszak fantystyczny, tez tak mam ze jak cos widzeu szkodzone ale za fajna cene to biore - bo widze juz to oczyma wyobrazni, ... by nadac rzeczy drugie tchnienie :) Szukam u siebie podobnych hakow, a kto szuka ten znajdzie :) Beret cudo- moja slabosc! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i jaki efekt. Bardzo fajnie to urządziłaś i jeszcze ten napis. Bardzo mi się podoba.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. łał...ale pomysł!Wygląda to świetnie!!!Ale najfajniejsze jest to, że wytrwale dążysz do celu...i masz super efekt!Wieszak zabójczy!!!Pozdrawiam, w Szczecinie dziś było słonko!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Holandii też cieplutko,przynajmniej nu mnie w Hadze...w dzień do 10 stopni,pączki na drzewach i te sprawy
    Pomysł z drzwiami kapitalny

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł!gratuluję:)i zazdroszczę Ci 5 na plusie!jakoś tak mi się smutno zrobiło jak napisałaś o tym kolejnym domu do rozbiórki, zwłaszcza jak pokazałaś takowy jeden co zaraz przestał istnieć.Szkoda wielka domów z duszą..ale nie było by tego wieszaka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł z wieszakowymi drzwiami :)
    u nas śnieg i zimno
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz głowę do takich pomysłów! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czadowy pomysł!
    chętnie bym zgapiła, ale mój przedsionek jest szerokości drzwi - pomyślałam sobie, że jak jeszcze się jakieś ostały z domu mojej babci to porwę i upchnę :P:P:P ale wówczas żegnaj przedpokojowe lustereczko....no i czy nie zrobię graciarni w tym miniaturkowym przedpokoju??? ale pomysł jest tak rewelacyjny, że należy to przemyśelć!!!

    super jest też ściana w groszki z zawieszkami - najbardziej podoba mi się pomysł na kalendarz bo sama od miesiąca kombinuje jakąś podkładkę!!!
    piszę o tym tu bo nie zawsze mogę zamieścic komentarz z racji mojejgo mega wolnego łącza, gdzie wszystko trwa wieki - w tym mijescu ukłon za mniejsze foty - wiadomo, że duże fajniejsze, ale te przynajmniej szybko się wczytują i wszystkie oglądam, a przy dużych to mi komp strajkował!!!
    to się napisałam ...bo noc i net chyba przyspieszył hehehe
    pozdrawiam
    Agi

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł przedni Dagmario, ale czy TY miałaś kiedykolwiek niefajne pomysły? ;) Podziwiam Cię także za odwagę w ich realizowaniu :)
    i tradycyjnie ściskam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają te drzwi jako wieszak.Naprawdę fajny pomysł.Zastanawiam się czy ja nie miałabym gdzie wcisnąć takich drzwi.
    Bardzo podoba mi się trzecie zdjęcie.
    Ubrania,buty ,walizki -idealnie komponują się z Twoim megafajnym wieszakiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieszak fantastyczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda ;) Też widziałam to w sieci kiedyś i bardzo mi się podobało ;) Wspaniały pomysł ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł! I świetna realizacja! Zazdroszczę Ci tych sklepów tam;)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt osiągnęłaś! Moje stare drzwi stoją i czekają na to bym je wykorzystała w nowym domu.
    Ależ ciepło macie!
    W Polsce wschodniej dla odmiany koszmarnie zimno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na wieszak z drzwi, ale znając swoje roztrzepanie i ciągłe zamyślenie - spokojnie próbowałabym tam wleść :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł, chyba go wykorzystam i zamienię listewkową garderobę na takie drzwi(słyszałam,ze teściowa chce wymieniać drzwi- będą w sam raz)-dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi również pomysł przypadł do gustu i nawet go rozważam od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozytywna iluzja...od razu przypomina mi się moja sąsiadka, która podobny bajer ma u siebie, a że u niej metraż niewielki, to czasami żartuje, że za tymi drzwiami jest dodatkowa sypialnia , jadalnia itd.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam w piwnicy drzwi,które tez czekaja na drugie życie..ale ja swoje chcę opalić z farby i powiesić na scianie....ciekawe co mój mąż na to powie?..hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł rewelacyjny szczególnie jak się wynajmuje mieszkanie i dziury w ścianach nie są mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no, no, super pomysł z tym drzwiowym wieszakiem.....całość wygląda bardzo klimatycznie, pozdrawiam z Irlandii:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj domek coraz piękniejszy się robi,pokój z poprzedniego postu rewelacja po prostu!! no i te drzwi!
    naprawdę baaardzo fajny klimat stworzyłaś
    pozdrawiam z bielą za oknem

    OdpowiedzUsuń
  24. Znakomity pomysł i świetna aranżacja przedpokoju. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie !!!!o takiej tabliczce to marze ,ale szczęścia nie mam !!!Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajowsko .....miłefo łykendziorq ;0)

    OdpowiedzUsuń
  27. gdybym nie wiedziała, że to wieszak to chciałabym otworzyć te drzwi :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł świetny!! Choć ja bym drzwi pomalowała na biało. Ale po prostu nienawidzę żółtego koloru. Całość wygląda super, choć jak mówię kolor mi nie pasi.
    Buziak
    Nikusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały pomysł,jeszcze niedawno w co drugim domu i wiejskim i miejskim była taka aranżacja,ponieważ warunki mieszkaniowe zmuszały,aby wykorzystać każdy milimetr powierzchni 4-ech kątów.W momencie pojawienia się marketów z nowoczesnymi drzwiami i panelami ludzie szaleją i wszystko wymieniają,a żywotność tych rzeczy nie przekracza 10-lat i wtedy jest żal tych ręcznie dłubanych,desek,drzwi,futryn i wszystkiego co ma duszę.W dobie kiedy każdy pragnie chaty min.120m to takie urocze rozwiązania zamienia na GARDEROBĘ.Jestem zachwycona Twoim blogiem Dagmaro codziennie go przeglądam.Pozdrawiam cieplutko.Marzena :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł z wieszakiem świetny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Weroniko - wczoraj wieczorem robiłam zdjęcia drzwiom, niestety przy świetle z lampy, ale nie pisz mi plz, że one są żółte! :P bo nie są ;) są w kolorze kawy z mlekiem - inaczej - rozbielony brąz i nijak się ma to do żółtego ;) Druga strona drzwi jest biała, ale stwierdziłam, ze ten brąz bardziej będzie pasował mi do bielonych wieszaczków :) Kiedyś może i zfocę je przy świetle dziennym, choć przedsionek jest ciemny (może otworzę dzrwi ;)

    Widzę, że nie tylko mi ten pomysł adaptacji drzwi się spodobał :))) Dziękuję Wam - każdej z osobna :* miło się czyta Wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajowa sprawa z tymi drzwiami... do głowy by nam nie przyszło :)
    W sumie to jak by je jakoś fajnie na tej ścianie zamontował to pewnie nie jedna osoba by próbowała nimi wyjść :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  33. pomysl dobry ale jakby niedokonczony. ja bym te drzwi chyba raczej powiesila. ale kazdemu wg potrzeb i upodoban:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A nie prosciej bylo przykrecic taki wieszak do drzwi wejsciowych?

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł:) naprawdę potrafisz stworzyć przestrzeń wokół siebie:))
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy - no niestety Ameryki nie odkryłeś ;) bo mieszkanie jest wynajmowane więc wbijanie gwoździ w drzwi odpada. Poza tym istotą rzeczy są tutaj drzwi, które przestają służyć do tego, do czego zostały uprzednio stworzone. Drzwi tutaj stają się niczym rama obrazu, są tłem - fajnym, starym :))) rozumiem, że nie wszyscy muszą rozumieć moje umiłowanie do starych, obdartych rzeczy ;) (drzwi do pomieszczeń w tym mieszkaniu są nowoczesne, zwykłe, białe prostokąty, bez uroku)

    Sabba - więc jak wyżej, dla mnie "skończone" dzieło, drzwi są oparte, bo nie służą juz do otwierania i zamykania, są RAMĄ ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł. Bardzo mi się podoba.
    Mam u ojca takie cudnie obskubane jedne białe a drugie zielone i też chcę zrobić z nich wieszak, ale są bez klamki.

    Bardzo fajnie wygląda Wasze mieszkanie :))

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejny świetny pomysł. Brawo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Efekt rewelacyjny :)
    Właśnie nadrobiłam zaległości, bo dawno u Ciebie nie byłam z powodu mojego wyjazdu - cudne gniazdko sobie wijesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł z tymi drzwiami!

    Przy okazji zapraszam do mnie po niespodziankę specjalnie dla Ciebie ;)

    http://prezentowisko.blogspot.com/2011/01/wyroznienie-prymulki-lateks-i-abedzie.html

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzialam rozne ciakwe pomysly na wykorzystanie starych drzwi.Sluzyly jako blat stolu czy wezglowie lozka,ale one byly takie...dopracowane,zaaranzowane.Wygladalo to naprawde fajnie i pomyslowo.Tutaj....one po prostu stoja oparte o sciane,jakby je ktos tylko na chwile z zawiasow zdjal.Nie wiem czy takie bylo Twoje zamierzenie,ale ja jednak wole te przerobione i dopasowane do wnetrza.Nadal widac,ze to drzwi,ale wykorzystanie ich jest jakby bardziej przemyslane.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy - też widziałam takie wykorzystanie drzwi, i owszem podobały mi się. I mam wrażenie, że chcesz powiedzieć mi, że moje drzwi są źle zaaranżowane i "zaadaptowane"? bo Ci się po prostu pomysł nie podoba? Ja widziałam właśnie tak, jak mam - drzwi oparte o ścianę i tak mi się podoba i projekt uważam za skończony :) i jak pisałam wyzej w komentarzu służą jako rama/tło do wieszaka, nie musi się wszystkim podobać, a na samo mieszkanie nie mam wpływu, nigdy do końca nie będzie tak jak bym chciała, bo jest WYNAJMOWANE

    Poza tym miło by mi było gdyby osoby ANONIMOWE przedstawiały się JAKOŚ - tak kulturalniej by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj Daguś :)
    Bardzo fajny ten pomysł i efektowny a drzwi cudne :)
    My też mamy w mieszkanku nowe drzwi ale wybrałam takie w stylu jak są w kamienicach czy w starych domach czyli właśnie białe z prostokątami w środku i klamki też takie na stary styl choć nowe :)) A co do aranżacji to ja zrobiłam podobny zabieg choć w zasadzie odwrotny, tzn. umieściłam fajne metalowe wieszaki na boku brzydkiej szafy, co miało służyć jej upiekszeniu a Ty masz i ładne wieszaki i ładne tło :)
    a negatywnymi komentarzami tak się nie przejmuj, artysta musi byc odporny na krytykę, tak jak to miałayśmy na studiach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj,
    Podglądam Twojego bloga od czasu do czasu ale dzisiaj odzywam się po raz pierwszy :)

    Znalazłam kiedyś na stercie śmieci w lesie stare drzwi. Kilka miesięcy przeleżały na strychu, ostatnio wyczyściłam je papierem ściernym i również służą jako wieszak. Są troszeczkę w innym stylu niż Twoje.
    Podobają mi się wszystkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię zaglądać do Ciebie gdyż bardzo mi się tu podoba:)) i dlatego pozwoliłam sobie na przyznacie Ci wyróżnienia, serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastyczny pomysł Daguś :) Świetnie zaaranżowana całość i w takim Twoim stylu i klimacie :) A co do koloru drzwi, to dzisiaj właśnie wstawiłam posta o moim przedpokoju i na zdjęciach widać lapmy..większoć osób uznała ich kolor za kompletnie nie taki i proponowała mi zmianę, ale wiem jak wygląda to jako całość w faktycznym oświetleniu...bo jak tu uzyskać rzeczywiste kolorki w środku zimy...w przedpokoju, który zawsze (z braku okien) jest zaciemniony!!! Na takie rzeczy trzeba zawsze brac poprawkę :) Pozdrawiam seredcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne rozwiązanie! Zresztą wszystko u Ciebie nieszablonowo piękne:)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga po odbiór wyróżnienia.
    http://wsepii.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj Dag-esz:)Dzięki za miłe słowa:)Chciałam powiedzieć, że jestem zauroczona Twoim domkiem, stworzyłaś w nim przytulny, prawdziwie skandynawski (mój ulubiony) klimat:)Będę z pewnością często do ciebie zaglądać:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dag dzięki za fatygę:)
    Popatrzę sobie w takim razie jeszcze raz na te Twoje poduchy...

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie się strasznie podoba !!!
    Ja ostatnio sama namalowałam takie stare drzwi niedługo pokażę na blogu.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  52. To się nazywa retro- artystyczny recykling :)
    Aranżacja bardzo ciekawa :)
    Pokoik z wcześniejszych postów- kapitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj Dagmaro,
    Tak jak wiekszosc dziewczyn uwazam, ze swietny pomysl z tymi drzwiami. A juz szczegolnie w przypadku wynajmu mieszkania. Po wizycie na twoim blogu patrze na moje wynajmowane mieszkanie i wydaje mi sie takie bez "duszy".
    A co do komentarzy anonimow to znowu wychodzi troche nasza polska mentalnosc, zeby komus kto ma lepiej/jest zdolny/lub mam fajne pomysly dokopac bez powodu. Nie wszystko musi sie wszystkim podobac.

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam od kiedy po raz pierwszy trafiłam na twojego bloga jestem w nim zakochana. Twoje pomysły bardzo mi sie podobają zwłaszcza,że jak ty lubię starocie.Ten pomysł z drzwiami jest świetny po raz pierwszy coś takiego widzę. Czy ta tabliczka już była na tych drzwiach bo dodaje im uroku pamiętam, że kiedyś podobne rozdawałaś na swoim blogu czy można coś takiego wykonać samemu? Pozdrawiam serdecznie Iwona z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne. Też takie ustrojstwo szalenie mi się podoba, no ale tego cuda to ja już bym nigdzie nie wcisnęła :) to se pozazdraszczam, o :)

    I te cuda wcześniejsze popodziwiałam w końcu... ten regał masz fajny, tylko go zapełniac i przestawiać te pierdułki...ale klosza to juz zwyczajnie bezczelnie zazdroszczę!! no ja nie mogę, nigdzie dziada kupić nie mogę - boski jest :)) i do tego jeszcze ta nalepka - super pomysł, kiedy u nas w tych skleach bedzie tak duzy wybór jak tam?? niby w ostatnim roku duuuzo sie zmieniło, ale jak widze te różne cuda u nas nie do dostania... hehe, a pele mele to rządzisz, taki format że ho ho :)

    buziaki i dzięki za mailowe wsparcie!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Sylwia,a kto tu komu dokopuje?Polska mentalnosc,to wlasnie taka,ze nie mozna myslec inaczej.Troche tolerancji kobieto dla innych gustow.Sama napisalas,ze kazdemu moze sie podobac co innego.Dopoki sa argumenty a nie epitety,to nie ma dokopywania.A poza tym skad wiesz jakie talenty maja "te anonimy"?
    Jak ktos cos zasugeruje i wyrazi swoje zdanie,to zaraz jest zazdrosny i dokopuje?Zastanow sie co piszesz.
    Marysia-anonim.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dag-eSz,jesli tak Ci sie podoba to fajnie.Przeciez ja nie mowie,ze musisz zrobic tak czy inaczej.Mowie tylko co widzialam i co mi sie podoba.Co w tym zlego?
    Naprawde nie mozna myslec inaczej?
    Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Hmm Marysiu - Ty pisałaś ten komentarz z 23.26? bo się nie orientuję, jak ktoś się nie podpisuje :/ jak tak to zdanie:
    "...ale wykorzystanie ich jest jakby bardziej przemyslane." czyli sugerujesz, że mój pomysł (wszak nie mój, tylko inspirowałam się) jest nie przemyślany??? i to, że podobają Ci się bardziej inne wykorzystania drzwi nie oznacza, że moje jest złe! i tylko mi o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. dziewczyny ja wychodzę na jędzę, ale ja też wolę komentarze niźli wyróżnienia :) ale bardzo dziękuję za wszystkie!!! :) miło mi, ze tak uważacie :)

    Iwono z Gdyni, dziękuję :) wiesz te co ja rozdawałam były porcelanowe i sama na nich pisałam mazakiem do porcelany, a tu jest kupna blaszka emaliowana (nie była sprzedawana z drzwiami)

    Ula my to chyba sobie tak nawzajem będziemy 'zazdraszczać' różnych rzeczy ;) tutaj mam kilka fajnych sklepów z rzeczami do scrapbookingu, Panduro wymiata, choć w stemplach nie ma zbyt dużego wyboru, nad czym ubolewam, choć co sezon są inne :)
    No i nie ma sprawy ;)

    Dziękuję za odwiedzinki! :)

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...