czwartek, 2 października 2014

Dzień Aniołów Stróżów :)


Pamiętaliście? to właśnie dzisiaj :)

Wiem, sporo czasu minęło od ostatniego postu... Miałam być trochę częściej, ale tak wyszło, może w końcu uda mi się dodać coś wnętrzarskiego ;) Za to by nie było tak pusto, to wstawiam zdjęcie jeszcze letniej Anielki:


W Norwegii zaczęła nam się piękna złota jesień, ale niedługo będziemy mogli ją popodziwiać także w Polsce, ot takie jesienne wakacje ;)

Pozdrawiam ciepło i pięknej jesieni życzę!
Dagmara :)

36 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie. Wracaj do nas jak tylko będziesz miała chwilkę. Tęsknimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś ! Martwiłam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjecie,a Anielka juz taka duza :) A Anioly to takie wspaniale istoty...podswiadomie wierze ze sa wokol...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są :) nie trzeba ich widzieć... proszone o pomoc - pomagają :) a Anielka już chyba większa niz na zdjęciu ;) patrzę tak na nią i się zastanawiam kiedy ona tak urosła? ;) mała panienka i to kurcze - z własnym zdaniem już ;)

      Usuń
    2. Dzieki dziecia mozemy ujrzec jak ten czas przemija...w pamieci mam jeszcze te posty jak byla malenka :)

      Usuń
  4. Witaj! Tak myślałam, że właśnie dzisiaj napiszesz:)). Pamiętasz o Aniołach Stróżach, prawda?:) Ja też staram się o nich nie zapominać. Czytam Twojego bloga właśnie od dwóch lat i pierwszym postem ( z tego co pamiętam) był właśnie ten o Aniołach. Piękny!!! Pozdrawiam Cię ze słonecznego i ciepłego (naprawdę!) Trójmiasta! Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))) Wszak córka ma - na imię ma - Aniela - to na ich cześć ;)
      Dziękuję, u nas dziś pięknie, złoto, słonecznie też było :) Pozdrawiam! :) i opieki anielskiej życzę! :)

      Usuń
  5. jaka piękna Anielka! i zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz sobie uświadomiłam, że to właśnie od Ciebie wiem o tym dniu :-)
    Śliczna masz Panienką i ten wózek ...
    Trzymajcie się ciepło Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) Kiedy przyjeżdżacie? Może jakaś wspólna kawka? :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie. Śliczna córeczka. A Dzień Aniołów Stróżów jest mi bliski, bo wierzę że są obok i czuwają nad nami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia i córeczka. Z przyjemnością przejrzałam inne wpisy.
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie :) a Anielka jaka już duża!
    Ależ dawno Cię nie było...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te Twoje zdjęcia z córeczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy okazji dnia Aniołów Stróżów warto przypomnieć sobie ten utwór: https://www.youtube.com/watch?v=QJvi9jmqh7I

    OdpowiedzUsuń
  13. Daguś bywaj z nami częściej ...udanego wypoczynku Kochani!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam też i odwzajemniam życzenia o złotej jesieni - takich życzeń nigdy za wiele! :-)
    Z niecierpliwością czekam na wnętrzarski post!
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah te nasze Anioły., tyle im zawdzięczamy.Kiedyś znajomy ks.powiedział mi ze ich potęga wobec człowieka, ma się jak człowiek wobec mrówki...W Polsce Jesień jest piękna!Mamy ciepło, słoneczko...pod tym względem boję wyjazdu do Norwegii, że właśnie tego słońca będzie mi tam brakowało.Na zdjęciach jednak widzę, że latem było go trochę:)Czekam zawsze z utęsknieniem na kolejne Twoje posty, ale sama wiem jak to jest, dzieci coraz starsze, coraz bardziej żal odrywać się od nich do kompa itp. Mi np. wciąż mało patrzenia na moją córcie, każdego dnia zaskakuje czymś nowym.Z Anielką pewnie jest podobnie, bo w tym samym wieku są.Pozdrawiam was serdecznie i udanego pobytu w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooch! i aach! Ależ to zdjęcie piękne, wprost nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcie ! Pozdrawiam Kamila ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcie idealne pasujące do tematu :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie przepiękne a Anielka od ostatniego posta urosła :))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wypoczynku Iwona

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam o Tobie i o tym,czy napiszesz właśnie w to święto ;) ale nie miałam jak sprawdzić,a jednak ;) Julka już się nawet pomału do Swojego modli ;)
    buziaki dla Was i udanego wyjazdu do Polski!

    OdpowiedzUsuń
  21. O tym dniu zawsze Ty mi przypominasz :)
    Cudownej zlotej i cieplej jesieni wam zycze, i mnostwa tak cudnych kadrow.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas tez piekna jesien, cudowne ujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcie - Anielka taka urocza, a ten wózeczek! cudny!
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcie - Anielka taka urocza, a ten wózeczek! cudny!
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Córeńka śliczna! Jestem stałym gościem u ciebie :) pozdrawiam jesiennie !

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam do PL, u nas ciepło i jesiennie kolorowo:) Ps.Fotoska cudna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dziwię się-ja miałam dłuższą przerwę w blogowaniu;) Jak ten czas szybko leci, jak ta Twoja Aniołka rośnie a tak niedawno była oseskiem :)! Śliczna modelka, nastrojowe zdjęcia...ucałuj córeczkę ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Anielcia to już nie dzidziuś...ale już mała śliczna dziewczynka. I jak czytam, charakterna, bo ze swoim zdaniem ;)
    Jak ten czas szybko leci. Też po swoich wnukach to widzę " :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...