piątek, 11 lipca 2014

Zachodzące słońce w kwiatach koniczyny...


Niedawno, jak jechałam sobie rowerem po naszej okolicy, zauważyłam, że mamy piękne "pole", gdzie właśnie kwitnie koniczyna :) Pomyślałam sobie, że to fajna sceneria do zdjęć, zwłaszcza takich przy wieczornym słońcu...


No i jeszcze żeby było ciepło, tak ponad 20'C... a ostatnio pogoda nas rozpieszcza na szczęście ;) (tak jak i wielu w PL) i mamy też upały :) po jakieś 30'C w cieniu, niby zwolennikiem takiej pogody nie jestem, ale z drugiej strony, jak tego gorąca nie ma, to potem człowiek ma wrażenie, że była sobie wiosna, a potem zaraz to już jesień... a gdzie lato? musi być ciepło ;)


Tak więc, gdy wieczór nie był pochmurny, zabraliśmy ze sobą stary, zdobyczny taboret, emaliowany garnuszek, który mi znajoma prosto z Olkusza przywiozła ( :* ). Uplotłam szybko wianuszek z kwitnącej. czerwonej koniczyny i voila ;) No tak, jeszcze sukienka, taka sielska, którą to wypatrzyłam dla Anielki podczas ostatniego pobytu w Polsce ;)











I zdjęcia w sielskim klimacie gotowe :) takie jak lubię najbardziej ;)

A szerszym okiem, to tak to właśnie wyglądało:


Nad norweskim fiordem...

Kochani, pięknego lata Wam życzę! udanej pogody i odpoczynku :)
Pozdrawiam,
Dagmara :)

131 komentarzy:

  1. Co tu więcej napisać ...... Przepięknie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie mieszkacie.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To (powyżej) akurat nie nasze mieszkanie ;) ale dziękuję :)

      Usuń
  3. Jak tam pięknie, aż się rozmarzyłam bo widoczki jak z bajki, a że i zdjęcia przepiękne i mała modelka urocza to nie może się nie podobać, śliczności po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, a mała Księżniczka dodaje im uroku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jak zawsze:) Podoba mi się styl w jakim ubierasz Anielkę :)
    To prawda pogoda nas rozpieszcza. Dopiero co wróciliśmy z plaży a wczoraj byliśmy na wycieczce w Bergen (piękne miasto). Termometr wskazywał 36*C
    Szkoda że tak mało Ciebie tutaj ostatnio ale rozumiem ja mam w domu dwóch łobuziaków :)
    Pozdrawiam Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie zdjecia, Anielka wyglada przeslicznie w tej sukienecze i wianuszku. Bardzo mi sie podoba twoja sesja polna :)

    U mnie rowniez upaly, to juz tydzien po 30 stopni, ale nie mozna narzekac, bo tak jak mowisz, nie za duzo tego ciepla w skandynawii :))))

    pozdrawiam cieplo i zycze rowniez wspanialych cieplych, slonecznych i radosnych wakacji
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sesja. Dużo serca i ciepła w niej.

    Pozdrawiam
    Karolina
    Żyj Kochaj Twórz
    Darmowe grafiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ją tak postrzegasz :) dziękuję :)

      Usuń
  8. No nareszcie moja ulubiona modelka powraca:))) Przepiękne zdjęcia ! Zazdroszczę tej łączki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))) dziękuję Natalio :) a takie łączki to pewnie wszędzie są ;) chyba... ;)

      Usuń
  9. Cudowna sesja :) śliczna ta Twoja Anielka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia!!! Jak zwykle jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka słodka, mała królewna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, cudowne zdjęcia:-)) Dagmara od 22 lipca do 30 będę w Norwegii, w Alesund:-) Na pewno wyruszymy gdzieś dalej, ale szczegółów nie znam:-) Gdybyś gdzieś była blisko, to wiesz co:-)))Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ojojoj... w tym czasie to do nas właśnie rodzinka przybywa ;) i na dodatek ostatnio staliśmy się posiadaczami tylko elektrycznego samochodu, który ujedzie tylko 100km :( więc nawet dalekie wyprawy dla nas odpadają :/ (jak Alesund...) jesteśmy zdani na łaskę rodziny z "normalnymi" samochodami ;))) ale jakbyś chciała - to zapraszam do Trondheim :D (bodajże miasto z największą ilością elektrycznych samochodów na świecie ;) jak przybędziesz tutaj, to się dowiesz dlaczego ;) więc troszkę jesteśmy uziemieni, i zastanawiam się jak tu gdzieś rodzinę zabrać... ;) buziaki! :)

      Usuń
  13. Piękna i dorodna koniczyna, dawno nie widziałam takiej, aż się prosi by zrobić tak cudne fotki.
    A jeszcze mając takiego słodziaka jako modelkę.... niczego więcej nie trzeba :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no właśńie się zastanawiam, czy taka w Polsce rośnie też?...

      buziaki :*

      Usuń
  14. Przepiękne, urocze zdjęcia! Rozmarzyłam się... Pięknych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rety jaka śliczna sesja!Anielka już taka duża, moja Rozalia też, kiedy te dzieci tak wyrosły?Nie wiedziałam że w Trondheim tyle elektryków jeździ. My niedługo chyba w Bodo zakotwiczymy.Może kiedyś nawet będzie dane nam się poznać, kto wie?Pozdrawiam was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną dzieci ;) widać po nich jak czas leci ;)))
      A tak, Norwegia dba o środowisko :) więc jak tylko ktoś ma ochotę zabrać się na wycieczkę samochodem po Norwegii, to musi liczyć się z tym, że potem przyjdzie na adres do Polski spory rachunek do opłacenia za bramki ;))) samo Trondheim jest nimi otoczone z kazdej możliwej strony... (a my mieszkamy pod Trondheim). Samochody elektryczne mają wiele ulg, nie płacą za bramki itp. tylko daleko się nimi nie ujedzie :(

      Usuń
  16. Piękna dziewczynka, w tej sukience wygląda jak księżniczka. Za te lasy są niesamowite, zazdroszczę miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Norwegia jest urzekająca, ale można się do niej przyzwyczaić ;) tzn do swoich okolic, wystarczy trochę dalej pojechać i ponownie zachwyca :)

      Usuń
  17. Śliczna modelka w przepięknym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po dzieciach widać jak ten czas upływa..... nadal zazdroszczę pięknych widoków. A córcia Twoja jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwłaszcza po cudzych ;) bo ja to tylko na zdjęcia patrzę i serio - nie pamietam jak ona była niemowlęciem... a przecież dopiero co była ;)

      Usuń
  19. Słodkie te warkoczyki i ten uśmiech,Boże,aż strach pomyśleć ile Ona serc złamie ;) cudowna ta Twoja łączka! i kiecka,sama bym taką chciała ;)a ja ostatnio chciałam robić wianek z lwich paszczy, ale odpuściłam,za dużo robactwa ;) Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, Ty masz (póki co) podwójne zmartwienie - ile te Twoje dziewczynki złamią serc ;))) buziaki!

      Usuń
  20. Przepiękne zdjęcia!
    Urocza dziewczynka - widać, że przed obiektywem nie ma tremy, pozuje śmiało, jak prawdziwa modelka:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie pozuje ;) trzeba ją brać sposobem i szybko uwalniać spust migawki hihi ;) ostatnio jak aparat wyjmuję to chowa się za swoją rękę :/ więc trzeba jej coś wymyślać by coś robiła, trzymała, siedziała i jakoś idzie :)

      Usuń
  21. słodka ta twoja córcia-pięknota:)))...skóra zdjęta z mamy:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł przedni, sceneria idealna. Ależ Anielka już wyrosła! Prawdziwa Pannica się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna panienka! I jeszcze w tej sukience, z wiankiem na głowie w ogóle prezentuje się jak laleczka z porcelany.
    Bardzo podoba mi się klimat uchwycony na zdjęciach. A zdjęcie fjordu po prostu zachwyca! Przepiękna okolica!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne obrazki.I tak trochę zazdroszczę Ci tego pola usłanego koniczynowym kwieciem

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia i cudowne miejsce!!!! A mała modelka urocza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia śliczne, Anielka cudowna. Jestem zachwycona, piękna kompozycja. Dużo ciepełka życzę.
    marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne miejsce i modelka śliczna, a fotograf też bardzo dobry. W efekcie zdjęcia na które można patrzeć z wielką przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne zdjęcia :) cudowna modelka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna modelka a sesja cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twój blog za zdjęcia z natura w tle. To w moim wnętrzu idealny obraz dzieciństwa - dziecko biegające po łąkach, polach i lasach. Pewnie dlatego nie mogę się doczekać kolejnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne zdjęcia! W Polsce też rośnie taka koniczyna, ale nie ma fiordów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudna sesja! Dawno nie widziałam takiej koniczyny. Boska!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne zdjęcia, urocze miejsce(daaaawno nie widziałam czerwonej koniczyny i to w takiej ilości), cudna Anielka!!! Czy mi się zdaje czy jaśnieją Jej włosy? Sukienki pozazdrościć, a przede wszystkim gustu mamie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) włosy? ona od urodzenia blondynka, więc chyba nie ;) ale nie wiem, jak mam ją na co dzień to może pewnych rzeczy nie zauważam... ;)

      Usuń
  34. Anielka będzie miała piękną pamiątkę. Gratuluję Ci pomysłu na scenerię i pieknych fotek.

    OdpowiedzUsuń
  35. te zdjecia przypomnialy mi moje dziecinstwo, zabawy na lakach, zbieranie kwiatow i wianki. W obecnych czasach to trzeba miec naprawde szczescie zeby taka laczke znalesc.Laki czy trawniki to sa raczej sterylne - tylko trawa i to krotko obcieta, a jak sie jedna koniczyna czy mlecz pojawia to musi byc usuniete, bo to zielsko. Przepiekna sesja i tyle tej koniczyny. Anielka wyglada przcudnie - no i jaka duza.

    Serdeczne pozdrowienia z Hamburga
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zależy gdzie, w dużych miastach - być może... my w małej miejscowości żyjemy, tutaj też koszą trawę w pewnych miejscach (choć akurat mi to nie przeszkadza), a to miejsce jest jakby za miastem już. Dziękuję :) i pozdrawiam

      Usuń
  36. Pięknie, ale najlepszy jest Twój pomysł na te śliczne zdjęcia. Taborecik i garnuszek urocze, ale mała kobietka w wianuszku podbiła moje serce. Piękne krajobrazy. I jak zielono. Buziaki
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :-)
    Udanego lata i pozdrawiam również z Norwegii - Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Anielka jest jak Aniołek :) Sliczna !!! w tej sukieneczce i wianku wyglada jak z bajki :)
    Piekne kadry i sliczny krajobraz. Zachwycające
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna sceneria. Piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię do Ciebie zaglądać - za każdym razem jestem zauroczona :) dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  41. ojej! jaka mała Rusałka :) jest tak sielsko i ciepło na tych zdjęciach, że z chęcią rzuciłabym wszystko i wybrała się w poszukiwaniu tego miejsca :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia cudowne, takie naturalne, niepozowane... ale przecież i Anielka śliczna, to jakże mogłoby być inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia, sceneria i modelka :) Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. ależ ona rośnie! jak na drożdżach :) okoliczności przyrody nader piękne ale i modelka cudna więc zdjęcia nie mogły inne wyjść jak tylko piękne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. nie ma to jak złote godziny i wdzieczna modelka. piekne nastrojowe zdjecia ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowne, magiczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dagmarko BAJKA! Zdjęcie z źdźbełkiem - moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  48. mieszkacie wspaniale,a Anielka cudenko,pieknie to wymyslilas,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  49. Pamiętam jak niedawno trzymałyśmy kciuki za rozwiązanie a tu już Anielka tak duża panienka:))i taka śliczna:))sesja cudna:)miałaś mega pomysł :))pozdrawiam Was cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedy Anielka tak urosła?
    Masz idealną modelkę i sceneria piękna, choć powiem szczerze, pomimo tego piękną, które nas (w Norwegii) otacza, tęsknie za Polska bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mocno nie tęsknię, lubię się tam wybrać od czasu do czasu, o wiosną tęsknię strasznie, gdy tu jeszcze śnieg, a tam już zielono ;)))

      Usuń
  51. Zdjęcia bardzo piękne☺ porostu bajka.
    Widzę , że Anielka ma piękne warkoczyki☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a no, biorę ją sposobem na te warkocze :D czasem wystarczy dać jej mydełko i postawić przy zlewie ;) ona ma zajęcie i daje sobie coś uczesać ;) ale i bez tego szybka kitka się uda :) już coraz chętniej daje sobie coś z włosami zrobić :) Dziękuję :)

      Usuń
  52. Dziękuję za miłe słowa moje drogie! bardzo mi miło! :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczu oderwać nie można od Modelki i zdjęć. Pięknie zaaranżowane, mistrzowsko wykonane. Gratuluję serdecznie i pozdrawiam :) Monika

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne zdjęcia a modelka zjawiskowa.Cudo,cudo:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomysl super,, Anielka sliczna dziewczynka, wianek z koniczynki tez, po prostu same cuda.Widac ze ladna pogoda zawitala do Norwegi a we Francji pada juz caly tydzien!!!
    Serdeczniz pozdrawiam cala rodzinke
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  56. Patrze i własnym oczom nie wierze jaka Anielka już duża.

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowne zdjęcia i prześliczna Modelka.
    Takie zdjęcia zawsze nastrajają mnie radośnie.
    Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne światło i prześliczna modelka :) W życiu nie widziałam tak wielkich kwiatów koniczyny! Takie "pole" lepsze niż kwiaciarnia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. piękna sesja :) ale to twoja Córcia rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Te zdjęcia są przepiękne! Mała będzie miała niezłą pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  61. zachwycasz mnie Dagmaro od lat ..........Lubie podziwiać twoimi oczami !

    PS. troszkę mi smutno ze tak rzadko tu wpadasz bo jesteś dla mnie drogowskazem !

    BUZIA Natina

    OdpowiedzUsuń
  62. jeju jak ona szybciutko rośnie! już jest taka śliczna i taka duża! :) przepiękna sesja... na prawdę :)
    no i znów wspaniałe widoki. ładnie tam macie, oj bardzo:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  63. Sesja zdjeciowa wprost rewelacyjna, no ale jak moze byc inaczej przy takiej modelce?! A najpiekniejsza jest wlasnie te dziecieca naturalnosc, zagubienie sie w czasie, niewinnosc. No i ubrana jest tak slodko i dziewczeco, ze nie mozna sie nie zachwycac....A ze ja sama spragniona jestem wnusi, wiec tym bardziej z tesknota i zachwytem spogladam na takie ujecia...

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne zdjęcia, i jak tu się nie zachwycać. Wykonane po mistrzowsku. Piękne macie widoki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne zdjęcia a córcia jeszcze piękniejsza,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  66. Robisz cudowne zdjęcia, takie klimatyczne i nastrojowe. Twoja mała będzie miała wspaniałą pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  67. B E A U T I F U L Little Lady ❤ Laka pelna koniczyny … wspomnienie dziecinstwa. ❤

    OdpowiedzUsuń
  68. Dageszuniu, dołączam do grona zdziwionych pytających KIEDY Anielinka tak wyrosła...? W każdym razie, moja zdolna Mamo, PIĘKNIE. Przytuliłabym Wambardzo... :) Przytulam wirtualnie!
    Dobranoc słoneczna Norwegio !

    OdpowiedzUsuń
  69. Przesliczne fotki,lezka mi sie zakrecila w oku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Zastanawiam się, co jeszcze mogę dodać po tylu komentarzach.. Sesja czarująca, magiczna, z duszą i klimatem. Ale to na pewno wiesz, czujesz, widać to w każdym kadrze. Napiszę więc jedno - chcę więcej! :-) Pozdrawiam ciepło, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anielka przypomina mi dzieci malowane przez Wyspiańskiego, gdzie swego czasu ( za komunę) były propagowane w formie pocztówkowej. Były piękne i klimatyczne. Szkoda, że już nie do dostania... chyba, że pojedyncze egzemplarze z okazji Dnia Muzeów. :-)
    Pozdrawiam upalnie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudne sa te zdjecia!
    Wybralas swietna pore dnia, swiatlo pieknie oddaje magie scenerii. Anielka w sielskiej sukieneczce i wianuszku wyglada uroczo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne zdjęcia, przypomniały mi dzieciństwo. A mała Anielka jest bardzo wdzięczną modelką, podglądam Was od roku:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne jest to twoje lato , uwielbiam twoje zdjęcia i klimaty. Ale musisz koniecznie zajrzeć do mnie , bo post szydełkowy , który dziś opublikowałam jest w twoich klimatach. Zachęcam cię do zrobienia tego wzoru szydełkowego. Pozdrawiam z nad Bałtyku.

    OdpowiedzUsuń
  75. Też się zachwycam! Córka - ślicznotka. Zdjęcia - klimatyczne, nastrojowe (z moją ulubioną porą dnia), że aż chce się znaleźć w tak pięknych okolicznościach przyrody ;)
    Pozdrawiam, życząc wielu radości

    OdpowiedzUsuń
  76. zdjęcia przecudne!! modelka prześliczna:) i ta okolica...bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Aż mi mowe odebrało przy oglądaniu tych zdjeć:) Piękne... Będę zaglądać, czekać na nowości i nadrabiać zaległe wpisy bo masz tu wszystko co uwielbiam: Norwegię, zdjęcia i rękodzieło:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne zdjęcia,zbiegiem okoliczności też wczoraj byłam z córką na wieczornej "sesji" w kwiatkach, czerwoną koniczynę znalałam tylko jedną, ale jest cała masa baardzo jesiennych kwiatów. Jak chcesz to zajrzyj zapraszam ;)) mil-key.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Witaj, kiedy dodasz następny wpis?

    OdpowiedzUsuń
  80. Trochę dawno mnie tu nie było, a Anielka już taka duża ;) Zdjęcia przepiękne, uwielbiam takie sielskie klimaty.
    Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  81. piękne zdjęcia a córeczka cudnie wystylizowana :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne zdjęcia, bardzo fajny klimat na nich panuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  83. Witaj dawno mnie tu u Ciebie nie było Amelka wyrosła:)śliczna dziewczynka;)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  84. Niewypowiedziane: słodycz, wdzięk i powab! Do ukochania :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...