sobota, 5 stycznia 2013

Misie dwa


Więcej zdjęć tu - klik.

42 komentarze:

  1. Pięknie aniołki, ale gdzie masz swojego? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie zauroczyło mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba misie przecudne, urocze i jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę w pierwszej chwili myślałam, że to dwa misie;) Świetnie to wymyśliłaś i uwieczniłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :) a skrzydełka urocze........
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego prawdziwego misiaczka ledwo można rozróżnić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest takie słodkie. Ta twoja malutka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie to zdjęcie ;) moc serdeczności dla Ciebie w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. myslałam ze to 2 misie pluszaki a tu taka niespodzianka :) super ! ale ci córka rosnie szybko ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już miałam napisać, że brakuje mi tu jeszcze jednego misia, tego, którego widzieliśmy w jednym z poprzednich postów. A tu jest, tylko schowany ;-). Kapitalne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za tak miłą rewizję u mnie i zapraszam jeszcze.
    Masz tak cudowną córeczkę,że brakuję mi słów, moja w grudniu skończyła trzy lata, a ja z dnia na dzień bardziej tracę dla niej głowę.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też myślałam, że to pluszaki! Czadowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć! Wpadłam przypadkiem. I strasznie mi się podoba u Ciebie :)
    Wpisuję do ulubionych :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie te misie,zwłaszcza ten większy ;)))))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te Twoje aniołki, to prawdziwe słodziaki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne są, wiesz?:) na pewno wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne są Anielka z tyłu nie do poznania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Dagmaro!

    Jestem pod wrażeniem Twojej tworczości, wszystkie przedmioty wychodzące spod Twojej ręki są takie cudne i nepowtarzalne... Jesteś wyjątkową osobą, która zaczynając od niczego tak szybko stworzyła piękny dom i w pełni załapała skandynawskiego bakcyla. Pomimo, że uwielbiam ten styl i zawsze chciałam stworzyć taki klimat (tym bardziej, że często odwiedzam rodzinę w Norwegii koło m. Tønsberg), to jednak nie udało mi się. Ale jeżeli jesteś ciekawa moich stylizacji to zapraszam do obejrzenia moich filmików

    na youtubie http://www.youtube.com/watch?v=pFAjjTjc1Uc.

    Dopiero zaczynam;)
    Pozdrawiam Ciebie i Anielinkę

    pocomito2013

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju! Jakie to zdjęcie słodkie! :) PS. Bardzo lubię, tu do Ciebie zaglądać :) Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne zdjęcie a Misio przesłodki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Dagmaro ,
    Jestem po ogromny wrażenie Pani bloga ! Próbowałam się z Panią skontaktować ale niestety mam jakis problem z połączeniem. Prosze o wiadomość na maila katarzyna.dlugosz1@vp.pl

    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są przepiękne i klimatyczne. Nie mogłem oderwać oczu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te Twoje misie. mam do Ciebie małe pytanko, jak pobielałaś swój kredensik to po pobieleniu malowałaś jeszcze czymś, jeśli tak to czym???

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Daguś, wysłałam Ci wiadomość na maila:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne zdjęcia:) oglądałam wszystkie i jestem zachwycona!!!uśmiech nie schodzi mi z buzi! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  28. Super misie, super zdjęcia! :) gratuluje pomysłu i zazdroszczę wyobraźni :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Norwegia - piękny kraj. Bardzo bym chciała tam zamieszkać na stałe. Mam nadzieje, że kiedyś uda mi zrealizować to marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twój klimat! Zdjęcia wspaniałe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha dałam się nabrać z tymi misiami :p Dopiero kiedy weszłam na blog Anielki okazało się, że to miś udający aniołka i dziewuszka co ma gorzej bo musi udawać i misia i aniołka, ale pewnie aniołkiem to ona już jest :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...