czwartek, 8 marca 2012

Być kobietą


Ostatnio z Paulinką zrobiłyśmy sobie wymiankę :) Wpadła mi w oko pokazywana przez nią różowa kamea, a że na takie stylizowane "starocie" mam ciągle chrapkę, to się dogadałyśmy i w ten sposób dostałam cudny kobiecy gadżecik :> za który bardzo DZIĘKUJĘ :***


Pokażę też mój nabytek z klamociarni, który wpadł mi w ręce przy okazji kupowania półki na talerze ;) Jest to ciemnoróżowy wisiorek, podchodzi mi pod staroć, ale pewna nie jestem... Ozdobiłam go na razie kokardką z koronki i różyczkami :)


Od Pauli dostałam również słodziutki zestawik dla małej damy ^.^


Czyż nie jest uroczy?! :))) Dziękujemy pięknie :***


I tak będąc przy temacie dzieciowym, to pokażę serduszka, które poczyniłam do ozdobienia koszyczków w kąciku dziecięcym :)


I hafcik konika na biegunach ;) który u mnie już też był... ale w czerwonej wersji nie bardzo mi pasował do kącika.

Pozdrawiam Moje Drogie - udanego Dnia Kobiet! :)
Dagmara

34 komentarze:

  1. Świetna wymianka, hafcik i serduszka - cudne! Pozdrawiam! M. ✿ܓ

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zawieszki kobiece super ale te pantalonki dla dziewuszki to mnie rozbroiły:):):)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności nam tu pokazałaś ;o)
    Wszystkiego dobrego z okazji naszego świeęta ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Twoje kobietkowe gadżeciki Dagmarko....

    ...Wam to chyba trzeba skaładać życzenia podwójnie,prawda?!?!:):)
    Bo Was jest die!!!:):)hihi


    ...Zatem podwójnie miłości i słodkiego babskiego dnia Kochana!!

    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiety rządzą;)))! Piękne detale dla małej i dużej dziewczyny.
    Ściskam Cię Dagmarko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty,i dla Ciebie i dla tej maleńkiej Kobietki:)oj jest uroczy ten komplecik,a kokardka na nim wymiata:)no i nie mogę się doczekać tego kącika dzieciowego,zapowiada się super!
    wszystkiego najlepszego na Dzień Kobiet:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne... Ten wisiorek jest po prostu śliczny :) Taki stylowy i shabby chic... Konik oczywiście śliczniutki :) Sukienka również. Widzę, że coraz bardziej się urządzasz ;-) Pozdrawiam, zapraszam do siebie i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze, nie tylko w dniu kobiet. :) Serduszka i konik są przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności :) ten kącik zapowiada się bardzo klimatycznie :)
    a z okazji wiadomej okazji :) najlepszego i to razy dwa :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  10. komplecik dla córci słodziuchny:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne nabytki :) Ja też lubię słodkie kompleciki dla dziewczynek, mam ich kilka w domu mimo posiadania syna :) Ale zawsze jest nadzieja że może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy - podziwiam z zachwytem

    OdpowiedzUsuń
  13. Och śliczny ten konik na biegunach... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łooo jaaa jakie śliczne rzeczy! bardzo fajny post:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gatki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uwielbiam ten wisiorek , ma śliczny kolor, a z przyozdobieniami wygląda świetnie !
    Hafcik w tych barwach też prezentuje się ładnie :)
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. majteczki są rewelacyjne! sama słodycz! wymianka Ci się bardzo udała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Same pięności! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny komplecik dla maleństwa, a serduszka i konik, niezwykle stylowe

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wisiorki :) Tak milusio u Ciebie, różowiutko... Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja radość,że komplecik i wisiorek się spodobał i to nie tylko Tobie ;)
    Oby te rzeczy służyły jak najlepiej!!!
    Buziaki.

    p.s.napisałam mailika.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne prezenty, wymianka, a haft i serduszka -rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te gatki w rozowe kwiatuchy!Zaluje,ze nie mam coreczki :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Majciochy są najlepsze z całego kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, pastelowo, słodko...:) Wszystkiego naj Kobietki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,
    Wisiorek stary nie stary - interesujący!
    Trzeba mieć szczęście na znalezienie takiego skarbu.
    Bardzo fajny blog :)
    Dodałam go sobie i zerkam tak gdy zapuszczam się w posty ku uciesze duszy i ciału :)

    Serdecznie Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wymianki sa fajowe!
    A te majteczki sa urocze:)))))))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. super wymianka i te fotki są niesamowite ładnie u ciebie super podoba mi się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kącik Waszej córeczki zapowiada się bardzo stylowo - zajawki w postaci serduch i konika - bardzo mi się podobają. Świetna ramka, gdzie ty takie cuda wyłapujesz ? :) A różowy komplecik to sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczna wymianka :)
    Majteczki wymiatają :)
    A konik na biegunach podbił moje serce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Kaju - bo ja myślę, że nas dwie ;) dziękuję :*

    Gocha - miło mi - zapraszam!

    Madline - a rameczka to dawny prezent od kumpeli, w Home&you kiedyś kupowany, tylko dodałam kokardkę i passepartout do haftu :)

    Widzę majteczki się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz talent - ja bym na to wszystko nie wpadła - mam trudności z doborem drobiazgów do siebie - nigdy nie jestem zadowolona z efektu, który uzyskuję, dlatego z ogromnym podziwem patrzę na Twoje kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  33. ale śliczny lampion i świeczniki!!! tyle pięknych rzeczy, super! pozdrawiam Roza

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...