piątek, 20 listopada 2015

Listopadowy chłopiec :)


Na wstępie przepraszam wszystkich, którzy tu zaglądali - a tu cicho sza... bo szczerze powiedziawszy nie miałam jakoś weny, ani na pisanie bloga, a czasem nawet na jakąkolwiek twórczość... (zdarzała się, ale czas by zrobić zdjęcia i dać na bloga gdzieś uciekał...) i bardzo bym chciała wrócić, i czasem coś pokazać, bo niedawno choć to był koniec ciąży : ) to w końcu wena łaskawie raczyła do mnie wrócić :P i udało mi się trochę pozmieniać w domu, itp...

Ekmmm no właśnie tak - Anielka od dwóch tygodni ma braciszka :D Także przedstawiam Wam naszego synka - Nataniela ♥ :)

I czas mi się na pewno ukróci jak nic... ale może jednak uda mi się czasem podzielić z Wami moimi, małymi radościami... Pewnie trochę dziecięcych (niemowlęcych klimatów, które teraz mi najbardziej zaprzątają głowę ;) )

Pozdrawiam ciepło (i proszę o wybaczenie ♥ :* )
Dagmara :)

225 komentarzy:

  1. Wybaczam :) I gratuluje przeslicznego Synka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wspaniałe wieści! Anielka jest mniej więcej w wieku mojej Łucji. Chyba też muszę pomyśleć o rodzeństwie dla niej... Patrząc na cudowne zdjęcie Twojego synka jakoś łatwiej byłoby mi się zdecydować. Choćby zaraz :) Wszystkiego dobrego dla całej Waszej rodzinki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      hehe - polecam :) i powodzenia życzę :)

      Usuń
  3. Jesteś usprawiedliwiona:)))) Gratulacje dla rodziców, dużo szczęścia dla całej rodziny. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam.. "Pewnie do Polski wrócili i teraz się nacieszyć nie mogą" :) a tu proszę :) wyjaśniło się ...Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee my do PL latamy - by się nacieszyć ;) ale póki co nasz dom jest tutaj w NO ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Maleństwo cudowne !!! Gratuluję!! Piękne zdjęcia - jak zawsze:))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Cudowna wiadomość:-) Pewnie nie uwierzysz, ale dziś pomyślałam o Tobie, że nic nie piszesz...jak to się mówi: ściągnęłam Cię myślami i to z takim newsem:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Akurat dzieci ładnie poszły spać i miałam chwilę by coś napisać ;)

      Usuń
  7. Gratulacje bo to największe szczęście Was spotkało i cieszcie się nim bez końca :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ogromnie:))) Masz prześlicznego synka, listopadowy skarb! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. O matulu , jaki słodziak ! Gratulacje !
    Uściski serdeczne przesyłam . ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Bądźcie wszyscy zdrowi :)
    Aniela ma cudownego Braciszka :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się cieszę że znowu jesteś.Wiesz że między innymi dzięki Twojemu blogowi zaczęła się moja przygoda z blogowaniem :) Czekam z utęsknieniem na świąteczny wpis i gratuluję dzidziusia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I imię od Aniołów... Znów ♥
    Daguniu, niech One strzegą Waszego Nataniela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ;) ale zobacz, że nie wszyscy potrafią skojarzyć fakty... tylko krzywią się, że co to za imie :P a znaczy "od Boga dany" :D
      Dziękuję :) buziaki!

      Usuń
  13. Ogromne gratulacje! Zdrowia dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluje :-) Sliczny maluszek :-)
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny Aniołek:) Gratuluję serdecznie:)Wszystkiego co najlepsze Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny chłopczyk ...GRATULUJĘ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja tu byłam kilka dni temu, i chyba myślami Cię tu ściągnęłam;) Tak bardzo brakowało mi Twoich wpisów, Anielki, tych przeslicznych zdjęć. Gratuluję!!!! Przecudny maluszek i zdjęcie:)
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super !! Gratuluje :) Juz sobie wyobrazam jak Amelka tuli malego i caluje w glówke :)
    Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dokładnie często go całuje w główkę :)

      Usuń
  19. Gratuluję!!! Mój synek jest z końca października więc są prawie równolatkami:) ucałowania dla maluszka i jego siostrzyczki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, zagladalam tu prawie codziennie z nadzieja ze wrocisz, gratulacje dla Ciebie I meza oraz zdrowia dla Malutkiego I radosci dla starszej Siostry, pozdrawiam z jesiennego, slonecznego New Jersey

    OdpowiedzUsuń

  21. I warmly congratulate ! Health and happiness)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Największa radość! Życzę dużo zdrówka dla Nataniela!!! Buziaki dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności.
    I jak tu nie wybaczyć ;)
    Czekam na więcej....
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  24. Też brakowało mi twoich wpisów, ale jesteś usprawiedliwiona. Gratulacje wielkie. Zdrówka dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny chłopiec ☺☺☺☺ gratuluję i życzę zdrówka dla Waszej rodzinki ☺ moi synowie też są listopadowi ☺ starszy z 8 a młodszy z 17 ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Ściskamy Mamę i Maluszka :)
    Minimalenka z Synkiem Natanielem lat 5+

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję!!! Cudny!!! Zdrówka życzę Mamie i Synkowi!!! Czekam z niecierpliwością na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Warto było poczekać na taką wiadomość :) Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczne gratulacje! Śliczny chłopczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdeczne gratulacje, śliczny Nataniel

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, tak czułam że taka długa przerwa może mieć właśnie przyczynę w jakimś maleństwie! Bardzo serdecznie gratuluję. Będziecie mieli Jezuska pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Najszczersze gratulacje dla całej Waszej rodzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka wspaniała niespodzianka!! Wszystkiego dobrego i gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale wiadomość!!! Nie pisnęłaś ani słówka! :) Gratulacje Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ano nie pisnęłam ;) choć się zastanawiałam ;)

      Usuń
  37. Gratulacje:)
    Cieszę się, że jesteś tu z powrotem ;)
    Ja mam dwie wspaniałe córeczki też listopadowe .
    Pozdrawiam
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje malego skorpionka, oooj konkretny bedzie z niego chlopiec a w przyszlosci mezczyzna )))). Iwona

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj, cudownie! Serdecznie gratuluje! Trzymaj die sie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej jak wspaniale, że wróciłaś, no i nie sama, gratuluję kolejnego ślicznego maleństwa.Imię chłopca jest cudne, pozdrawiam całą rodzinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Och ,jakże się ciesze że wróciłaś !
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  42. gratuluje i z calego serca zycze zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje i serdeczności dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. serdeczne gratulacje!! :) dużo zdrówka dla bąbelka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje wielkie dla szczęśliwych rodziców. Niech się wam zdrowo chowa ,,

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana! wielkie gratulacje :) wspaniała wiadomość :)
    wszystkiego najlepszego - zdrówka dla Synka i Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oooooooo... Jak fajnie!
    Gratulacje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale Słodziak!!!!! Serdeczne gratulacje!!! Wszystkiego najlepszego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  49. Dagmara, publicznie przysięgam że jak Cię kiedyś spotkam , to normalnie do tyłka nakopię.
    Nic sienie zdradziłaś ;)
    Gratuluję Wam serdecznie , teraz macie rodzinny komplet! Wszystkiego dobrego Kochani!
    Dzidziuś słodziak pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam ;)
      Tak, jest i parka, jak u Was :) Jej... czas leci, Twój chłopiec pewnie już "duży" ;)
      Dzięki! :)

      Usuń
  50. Ach! A ja się już tak martwiłam, a tu kolejny śliczny aniołek przywitał ! :) Gratuluję serdecznie i życzę wszystkiego dobrego!
    Mam nadzieję, że jednak wróci Ci wena i ochota na blogowanie, bo szkoda by było nie móc oglądać Twoich cudowności :)
    Pozdrawiam
    angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena i ochota jest :) gorzej z wolnym czasem... albo z naturalnym światłem teraz... by zrobić jakieś zdjęcia... listopad w Norwegii jest strasznie ciemnym miesiącem :/ dzień taki krótki, a jeszcze jak słońce za chmurami to już wogóle buuu...
      Dziękuję :)

      Usuń
  51. Natanielku wszystkiego najlepszego dla ciebie! Wiesz,ze jesteś śliczny! cmok, cmok :))))

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulacje :) mój syn teraz już trzynastoletni tez ma na imię Nataniel :) Pozdrawiamy z Geilo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no nie jest tych Natanielów tak mało ;)

      Usuń
  53. GRATULUJĘ! Maluszek śliczny..
    Cieszę się, że wróciłaś :)
    Anita Dobkowicz

    OdpowiedzUsuń
  54. O jaaa!! A to niespodzianka! :-) Gratulacje!!! Kochany okruszek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no... rodzinka się powiększyła ;) Dziękuję :)

      Usuń
  55. Wypatrywałam Cię z niecierpliwością Dagmaro 😀 Super, że wróciłaś i to z takimi wieściami! Gratulacje ogromne!
    Pozdrawiam serdecznie
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluje synka!
    Ciesze sie ze wrocilas. :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  57. Nataniel to prawie jak Daniel do tego Anielka i macie Dagmarko wszystko co potrzebne ;)))) oj jak fajnie że jesteś gdzieś tam i że wenna powraca zatem czekam i może mnie ta wenna na tego maila do Cię odnajdzie jeszcze raz gorące gratulacje - listopadowe chłopaki są the best ! buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, imiona podobne, cała trójka ma wspólny mianownik ;)))
      No widzisz, jakbyś szybciej napisała tego mejla, pewnie byś wiedziała hihi ;)
      Buziaki!

      Usuń
    2. oj masz rację masz ... tak mi jakos lepiej po tym twoim poście.... dzięki

      Usuń
  58. To wspaniała wiadomość.Często zaglądałam na Pani blog- ma niepowtarzalny klimat.Gratuluję narodzin Synka i całej Rodzinie życzę mnóstwo szczęścia,zdrowia i radości- Elżbieta z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  59. zaglądałam baaaaaaaaaaaaaaaardzo często i z tęsknoty za Wami podczytywałam stare posty. Jakże mi się serce raduje na takie cudowne wieści :-D zaraz zadzwonię do siostry, że Anielka ma braciszka :) serdeczne gratulacje dla Was :* i jeśli kiedykolwiek znajdziesz czas i wenę , to wróć do nas. Ten blog jest jednym z najprzyjemniejszych i najcieplejszych miejsc i jestem mu wierna od kilku lat :) pozdrawiam serdecznie- żancia :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Dagmaro!!! Ja już od zmysłów odchodziłam, najgorsze myśli mi do głowy przychodziły.... Tak się cieszę!!!!!!!!!!!! Gratulacje dla całej Rodziny!!!! W chwili czasu dawaj znak, czekamy z niecierpliwością. Gosia T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przepraszam za te nerwy :/ i bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  61. Gratulacje!!! Śliczny chlopczyk.
    viola

    OdpowiedzUsuń
  62. Natanielka witamy:-* rodzicom gratulujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudownie, ze wróciłaś. Gratulacje prześlicznego syneczka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  64. GRATULACJE :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Serdeczne gratulacje, jest absolutnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna niespodzianka! Wielką przyjemnością jest dowiedzieć się, w ten niedzielny listopadowy wieczór, o Twoim szczęściu po tak długim "niewidzeniu".
    Tak jak poprzedni komentatorzy i ja z niecierpliwością czekałam na Twój nowy wpis i także z tęsknoty czytałam już stare notki.
    Szczerze gratuluję! Życzę zdrowia Twojemu dziecku!

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratulacje :) Opłacało się czekać i zaglądać tu co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratulacje:) Prześliczny synuś. Siostra pewnie przeszczęśliwa. Zaglądałam i zastanawiałam co się dzieje? A tu taka niespodzianka. Jeszcze raz gratuluję:))) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  69. Haaa no ta cisza była podejrzana. GRATULUJĘ!!!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  70. Serdeczne gratulację, cudowny Synek. Nieobecność usprawiedliwiona.

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratulacje.......
    Wiedziałam, że ta cisza to jakaś podejrzana :)

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja się zastanawiałam , dlaczego nie pojawiasz się na blogu . Teraz wszystko rozumiem i serdecznie ci gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję :) ja też mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczności :) Serdecznie gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluje i dużo dużo zdrówka i sił życzę, ja też mam dwoje i choć czasem dają w kość to nie ma większego szczęścia niż dwójka rozbrykanych dzieci,które maja 100 pomysłów na minutę. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dokładnie z dwójką jest już inaczej ;)

      Usuń
  76. przystojniak! gratulacje i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Super Kochana! Sama mam listopadowego chłopaka:) Nawet się nie oglądniesz, jak Cię przerośnie i będziesz się zastanawiać, kto do kogo się przytula...;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no proszę, dużo tych listopadowych "dzieci" ;) ja wiem, pamiętam jak Mili była malutka, a teraz to panienka ;) buziaki!

      Usuń
  78. Gratuluję i..wybaczam. :-)) Ciągle zaglądałam a tu NIC... a teraz taka nowina. :-)) Piękny chłopczyk. I podobny do Anielki, gdy była tak maleńka jak teraz Nataniel - "dany od Boga" (piękne imię).
    Pozdrawiam cieplutko całą rodzinkę. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja wiem, te miesiące (ciąży też) przeleciały tak szybko! że ja nie wiem kiedy O.o
      Dokładnie tak "dany od Boga" :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  79. Cudownie się czyta takie dobre wiadomości :) Serdeczne gratulacje :) Prześliczny Maluszek i piękne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Przeuroczy Skrzat! :) Dużo szczęścia i spokoju! Niech rośnie zdrowo :)
    Ciekawa jestem, jak Anielka odnajduje się w roli starszej siostry ^^

    OdpowiedzUsuń
  81. Dagmaro! Od marca zaglądam tu kilka razy w miesiącu, czasami nawet kilka razy w tygodniu. W oczekiwaniu na nowy post przeglądałam nawet kilka razy stare wpisy. Straciłam już wszelką nadzieję - nigdzie w Sieci nie znalazłam tak klimatycznego i inspirującego miejsca, jak Twój blog - dlatego tak bardzo było mi przykro na myśl, że to miejsce zniknie. Dlatego tak bardzo cieszę się, że wróciłaś! Serdecznie gratuluję synka - niech Pan, który Wam go dał błogosławi mu na każdy dzień jego życia! Pozdrawiam serdecznie i liczę na kolejne posty!
    Angelika :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Serdeczne gratulacje!!!Śliczny maluszek:)))
    Czekamy na kolejne posty!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  83. Dagusia tak się cieszę że masz synka, cudowne imię i prześliczny aniołek.
    pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  84. No zesz tak nie dac cynku �� jeszcze raz gratulacje ������!

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratulacje Kochana :) Tak się nawet ostatnio zastanawiałam, czy ta cisza przypadkiem nie powiększenie rodziny :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo się cieszę ze wrocialas i najserdeczniej jak potrafię Wam gratuluję!Synek jest cudowny a imię przepiękne. Pozdrawiam serdecznie i proszę nie znikaj na tak dlugo juz więcej.

    OdpowiedzUsuń
  87. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  88. Dag,zrobiłaś mi urodzinowy prezent wpisem z 20 listopada😍Tak przypuszczałam,że nieobecność jest usprawiedlowiona,bo na świat przyjdzie z pewnością dzieciątko .Imię przepiekne,anielskie,właściwie męski odpowiednik imienia córeczki.Zostań już tutaj,bo tęskno mi było za Twoimi zdjęciami,za wszystkim 😘Zdrowia dla całej Waszej cudownej rodziny💑👬

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratulacje! Śliczny synuś! :) Mój młodszy też listopadowy, skończył już 2 latka :) Wspaniałych chwil z dzieciaczkami i fajnie, że i tutaj jesteś znów :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ogromne gratulacje i zdrówka dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Najwazniejsze ze szczesliwie urodzilas i ze znow bedziesz na blogu!!!! Gratulacje, duzo szczescia i przede wszystkim zdrowia dla calej rodziny. Odzywaj sie czasem chociaz wiem ze czasu teraz bedziesz miala malo.Trzymajcie sie cieplo. Pozdrowienia Ola

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratulacje zdrówka dla maleństwa i jego starszej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje zdrówka dla maleństwa i jego starszej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Kamień spadł mi z serca, dzięki Bogu to tylko nowe dziecko ! :)
    Gratulacje dla Rodzinki.
    Zdrowia i długiego dobrego życia dla Nataniela.

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratulacje ;)) dużo zdrówka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...