piątek, 28 grudnia 2012

Świateczne migawki


Święta, święta i po świętach...
Nam ten czas minął bardzo miło :)

Na wspólnym lepieniu pierogów i uszek:


Wigilii we troje, z Maleństwem, które w ten dzień skończyło 9 miesięcy...

Mąż przyniósł mi kilka sztuk hiacyntów, więc postanowiłam zrobić z nich taką zimową kompozycję florystyczną:


Dookoła szklanego niezbyt głębokiego naczynia (w którym umieściłam hiacynty) ułożyłam laski cynamonu, obwiązałam tasiemką i całość włożyłam do większego talerza, który wypełniłam orzechami, migdałami w skorupkach:


Jeszcze czekam na rozkwit hiacyntów i na ten cudny zapach...


Anielka jeszcze przed narodzinami dostała od Babci huśtawkę, która dopiero od kilku dni jest w użyciu i zdecydowanie bujanie przypadło jej do gustu :-)


W drugi dzień świąt zaprosiliśmy do nas znajomych, którzy tak jak my nie wyjechali do Polski.



No właśnie, na stole musiało znaleźć się coś z świątecznej kuchni norweskiej, więc zrobiłam krumkaker, a tak od siebie dodałam bitą śmietanę i tonkę (tartą fasolkę, która w smaku przypomina trochę wanilię).



Było gwarno i wesoło, każdy coś przyniósł smacznego ze sobą



A choinkę jeszcze pokażę :) oczywiście żywa, duża aż po sam sufit, pachnąca. Głównie w bieli, czerwieni i srebrze + kolorowe światełka









Przed domem rośnie 6 cisów na których również migoczą kolorowe światełka :-)



A dzisiaj z rana powitało nas tyle śniegu! :>



Mam nadzieję, że Wam święta minęły równie miło jak nam :)
Dziękuję za wszystkie życzenia! :*


Pozdrawiam cieplutko,
Dagmara :-)

141 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia! Taka szkoda, że święta już za nami... Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, nastrojowe, klimatyczne i bardzo rodzinne zdjęcia, tak powinny wyglądać święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie było u Ciebie.A ten śnieg... u nas niestety pozostał tylko w marzeniach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, ale te "skrzydełkowo - misiowe" zdjęcia to już rozczuliły mnie maksymalnie, przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmm... jakie to wszystko cudowne, ale ten aniołeczek w czerwonej kieni jest najpiękniejszy no i misiu ze skrzydełkami również.
    Bajeczny klimat stworzyłaś swojej rodzince, cudownie świąteczna atmosfera panowała u Was. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna zima,u nas obrzydliwie ciepło i nastój prysł
    Anielinka cudowna , zdjęcie z Miśkiem mnie rozbroiło :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! A takiego Aniołka chciałabym mieć na następne święta... może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zdjęcia , a maleńka ze skrzydełkami cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na ten blog niedawno przez Chabrowe Pole.
    Pochłonęłam wpis po wpisie od samego początku!
    Fantastyczne są zmiany wnętrz, których dokonałaś, jestem oczarowana!
    Zdjęciami Anielki również.

    Na pewno będę tu częstym gościem, bo moim marzeniem jest dokonać kiedyś takich metamorfoz mebli oraz domu :)

    Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę mi miło! :) zapraszam oczywiście :)

      Usuń
  10. Zdjęcia są przeurocze Daguś!
    Jak zrobiłaś te serduszka i śnieżynki?:)
    A Anielinka to istny Aniołek!
    U nas zero śniegu,dziś padał nawet deszcz
    i wiał szalenie silny i zimny wiatr,aż
    się z domu wychodzić nie chce:(
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do serduszek i śnieżynek to poczytaj sobie w necie na temat "bokeh" :-)

      U nas też miało wiać mocno, ale chyba moje miasteczko minęło bokiem...

      Buźka :)

      Usuń
  11. Uroczo Anielka wygląda w tych skrzydłach:):):)
    Pięknie przystrojone. :)

    pozdrawiam ciepło,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie Anielki z misiem w charakterze aniołków BEZCENNE!
    Piękne, klimaty. Czekam na następne i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia!!! Twoja córa ze skrzydełkami ... ta fotka absolutnie ponadczasowa :)Genialna!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę śniegu ! :) A zdjęcia dokładnie pokazują jaki mieliście cudowny, spędzony razem czas ! Anielka prawdziwy :Janioł: :D
    Nadal Świąteczne pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że pokochała misia! Razem wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzydełka poprostu CUDOWNE!!!! Moja malutka ma identyczny swterek jak Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sweterek uwielbiam :))) ale coś już chyba mały się robi :/ :P

      Usuń
  17. Pięknie na święta u Was :) A ten mały Aniołek - sama słodycz ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Za każdym razem kiedy tu wchodzę, czuję się jakbym wchodziła do magicznego świata. Piękny jest ten Twój świat :) Anielka wygląda cudnie z anielskimi skrzydełkami :) Pozdrawiam!
    http://sandstormscreation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję!!! :-)
    Miło mi, że zdjęcia się Wam podobają :> no i aniołki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam :-) U Ciebie jak zwykle wyjatkowa atmosfera :-) i przepiekne zdjecia :-) To na ktorym dwa "aniolki" spogladaja na choinke-cudowne!!!!!! pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę wspaniałe zdjęcia. Ukazujesz Norwegię z najpiękniejszej strony :) Aż samej chce się tam jechać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Powaliło mnie zdjęcie Waszego Aniołka !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. WSZYSTKO cudne!!!!!!!!!!! :o))))
    a aniolki do schrupania- slodziaki!!!!
    ania z burscheid

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna córka :) i dom genialny!! :) pozdrawiam i zdrowych, wesołych po SWIĘTACH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by rzec, że święta do Trzech Króli trwają ;) więc może być i Wesołych świąt :) wzajemnie!

      Usuń
  25. Rewelacyjne kadry Twojego aniołka na tle choinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. też jestem rozbrojona skrzydełkami Aniołki :) Zdjęcie z misiem jest po prostu rozwalające. U mnie w Irlandii Płn hula wiatr i ani płatka śniegu nie widziałam w tym roku. Nie lubię zimy, ale białe Święta mają swój urok - zwłaszcza na takich zdjęciach jak Twoje.
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie świętowaliście!!!
    Ale te skrzydełka mnie rozwaliły...cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie ;)
    Uroczy mały aniołek !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  29. Dagus -zdjęcie Anielski z misiek i skrzydełkami -mistrzowskie!Napatrzeć się nie mogę!!!
    Menu-po prostu oszałamiajace!!!
    i ile sniegu u Was..u nas nic...dosłownie...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie tam u Ciebie jak zawsze! Wrocilam dzis z PL na dyzur weekendowy... Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... a my się lenimy ;)
      Mam nadzieję, że Święta się udały? :)
      spokojnego dyżuru! (no ładnie w pracy po necie buszować :> )
      Buziaki

      Usuń
    2. Swieta udane, ale bylo raczej cieplo. Wracam a tu u nas bialo, a dyzur dzis, jutro i do 16 w poniedzialek, same dzienne mi sie trafily!

      Usuń
    3. Acha, to w domku byłaś :>

      A dziś już nie tak biało...

      To na Sylwestra dyżuru nie masz ;)

      Buziaki!

      Usuń
  31. Ujmująca fotka 2 aniołków cudnie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne zdjęcia a mała urzekła mnie do łez

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia, niesamowity klimat! Nie mogę się napatrzeć!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo matulu, anielka w tych skrzydełkach przecudowna! U Ciebie tak ciepło i rodzinnie :) świetne te drzwi tablicowe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stworzyłaś cudowny klimat, aż miło popatrzeć. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Och jaki pienny aniołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo nastrojowe migawki! Szczegolnie zdjecie z dwoma "aniolkami" sprawia, ze robi sie cieplej na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piekne, radosne, nastrojowe, cieple zdjecia, bokeh choinkowo-sniezkowy cudny !!!!! j nie umiem takiego wyciac !!! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  39. przecudowne, magiczne zdjęcia...pełne miłości!!! :)
    zazdroszczę śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak pięknie, że aż nierzeczywiście. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dwa anielskie 'misie' powaliły mnie, cudne foty!!!!!

    Bardzo udane święta Dagmaro, pięknie u Was. A to menu...... jej, pyszota. U nas były bez śniegu i mrozu. Jednak zimowa aura dodaje uroku świętom.

    Udanego startu w Nowy Rok życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszota,powalily mnie,foty.........Okropny jezyk.
      Renata.

      Usuń
    2. Alizee zmieniłaś nick ;)
      No bez śniegu magii trochę brak...

      Dla Ciebie również najlepsze życzenia na Nowy Rok, mam nadzieję, że będzie dla Was szczęsliwy :*

      Usuń
  42. ależ u Was cudownie i pysznie! ciągnie mnie na Północ choć nigdy tam nie byłam. Mieliście ciepłe, wręcz gorące Święta to widać :)
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  43. Twój aniołek przebija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękna fotorelacja, skrzydlaty do schrupania;) wszystkiego naj, pozdrawia Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniołek z misiakiem - FANTASTYCZNY.
    Naj na nowy rok i oby Wam sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaki słodki mały aniołek - rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak pięknie u Ciebie! Stworzyłaś fantastyczny, świąteczny klimat :)
    Urzekł mnie Twój aniołek - pomysł ze skrzydełkami rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny Dom w którego wystrój włożono tyle serca, doskonały świąteczny nastrój. Oglądając Twoje zdjęcia odczuwa się otulenie ciepłem i życzliwością.
    Serdeczności w Nowym Roku :-)
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie u was... Zazdroszczę tej norweskiej pogody. A twój aniołek wyglądał cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. A mnie bardzo wzruszyło zdjęcie dwóch aniołków ze skrzydełkami. Piekne klimaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudna ta Wasza zaczarowana kraina:-))
    Pomysł z tablicą superowy!!
    Pozdrawiam
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  52. Choć już po świętach życzę wam wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze- na ten Nowy Rok!!!!
    Anielka jak zawsze cudowna a w tej sukieneczce ze skrzydełkami- jak malowana!!! śliczności :)
    Dom... no cóż przepięknie udekorowany- tylko patrzeć i podziwiać.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie - ciepłe życzenia ślę na Nowy Rok!

      Usuń
  53. Piękne zdjęcia. Zwłaszcza te ze skrzydełkami są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia : te aniołki, śnieg i dekoracje... wspaniale. A ja pojechałam "daleko" na północ po ten śnieg i nici z mych planów. Nawet go na oczy jeszcze nie widziałam... wróciliśmy wiec do nas do domu do naszej południowej Arkadii, gdzie mamy 18-21 stopni w dzień i piękne słońce. No cóż, w styczniu jadę do Polski, to może wreszcie choc parę płatków śniegu ujrzę :)
    Pozdrawiam i dużo szczęścia w nowym roku życzę
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś pewnie by napisał, że zazdrości tych temp. Tobie... ale ja zimą uwielbiam zimę ;) czyli ma być biało :) ale niestety mamy chlapę za oknem aktualnie :(((

      Wzajemnie!

      Usuń
  55. Aniołeczek najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dagmarko zdjęcie Anielki ze skrzydełkami i misiem rozczuliło mnie na amen! W szczególności to jak patrzą na siebie z taką miłością;)))
    Co do huśtawki to będzie na pewno hit. 2 lata temu, w ferie, mój Gero zrobił dzieciom taką prowizoryczną i do dzisiaj cieszy się dużym zainteresowaniem!
    Buziaczki na Nowy Rok dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, huśtawki to był hicior mojego dzieciństwa, czy na podwórku zamontowane na dwóch pniach, czy w domu wiszące w nadprożu...
      A Anielka jak się buja to ma uśmiech od ucha do ucha :D

      Miło mi, że zdjęcie aniołkowe się podoba :)))

      Uściski dla Ciebie i Twojej rodzinki i niech Wam się wiedzie w Nowym Roku! :)

      Usuń
  57. Kochana....
    Masz najprawdziwszą Najpiękniejszą Anielinkę na Świecie:***
    Cudnie wygląda!!!!!!!!
    skrzydełka wymiotły wszystko.....
    :*** moc serdeczności dla Was!!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Córeczka przeurocza, zwłaszcza na tych zdjęciach z misiem :) W ogóle macie tak klimatycznie w tym waszym małym światku :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od nas samych ;) a każdy lubi co innego... miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  59. Piękne zdjęcia, piekna atmosfera, śliczne dzieciątko, cudowne aranzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. A po co dziecku te bzdurne skrzydelka?To nie maskotka przeciez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie po to by ktoś bzdurne komentarze pisał ;)

      Wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
    2. skrzydełka cudne i chetnie bym mojemu 11 mies. synkowi do zdjęć założyła
      Gosia

      Usuń
  61. fotki prześwietne a dzidzia ze skrzydełkami przesłodka,cudowne święta miałas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to, że nie w Pl i pierwszy raz tylko we trójkę, no a potem ze znajomymi to były udane! :)

      Usuń
  62. Cudnie i tak swojsko ;)
    Ps.
    Czy ryba po japońsku-została może czasem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że się ostała ;) a co, wpadniesz? :)

      Usuń
  63. Zdjęcie z misiem boskie! :) Dawno do Ciebie nie zaglądałam, a tu Anielka już tak urosła... Świetny pomysł na cynamonową dekorację :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czas pędzi... za trzy miesiące będzie miała roczek...

      Dziękuję!

      Usuń
  64. Podczytuję Twojego bloga od jakiegoś czasu (jest CUDOWNIE CIEPŁY!!) ale dopiero dziś nie mogłam powstrzymać się od napisania komentarza.
    WASZ ANIOŁEK JEST PRZESŁODKI I ROZCZULAJĄCY!!!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dziękuję za komentarz :)

      Wzajemnie wszystkiego najlepszego! :)

      Usuń
  65. Przepiękne te zdjęcia Anielki z jej kolegą Misiem..Dwa aniołki ;-))) Zreszta wszystkie zdjęcia są śliczne...jak zawsze ;-)))) pozdrawiam Cię gorąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Również gorące pozdrowienia ślę! :)

      Usuń
  66. ależ pięknie!! :) a pierwsze zdjęcie powala!

    OdpowiedzUsuń
  67. Anielka jako aniołek - przecudna! Pięknie mieliście i magicznie. Z tym śniegiem to wręcz jak z bajki. Oby cały przyszły rok był taki cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko śnieg już stał się bajką :/ do nas też plusowe temperatury dotarły...

      I wzajemnie :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  68. Wspaniały klimat bije ze zdjęć. Twoja Mała na każdym zdjęciu jest słodziutka i piękna, fotografie oczywiście też bajeczne, świetne zdjęcia robisz i super efekty osiągnęłaś ze światełkami.
    Moja mała też ma taką huśtawkę - identyczną, służy jej do teraz - zwróćcie uwagę na supełki pod spodem, bo mają tendencję do rozwiązywania się, warto przed każdym bujaniem sprawdzić czy są solidnie związane, nam się jeden wysunął, na szczęście w odpowiednim momencie to zauważyliśmy i nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za spostrzeżenia - muszę zwrócić na to uwagę.

      Miło mi, że zdjęcia się podobają :)

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  69. Odkryłam Cię niedawno. Z niecierpliwością czekałam na nowe fotki.I dziś patrzę są. Aż tezka się w oku kręci, takie piękne, klimatyczne i wzruszające. Ja też czekam na moją Anielinkę. Tymczasem przeglądam blogi, inspiruję się i wymyślam nowe aranżacje.
    Życzę Tobie samych radosnych dni z cudownym Aniołkiem i jego Misinką i spełnienia w tym co robisz.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Wzajemnie - wszystkiego najlepszego! I gratuluję :)))

      Usuń
  70. Zdjęcie księżniczki i pana misia z tymi skrzydełkami - cudo! Powinnaś je wysłać na jakiś konkurs!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  71. cudowny klimat od was bije:))) takie skrzydelka chyba uszyje Majce, dzieki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie - szyj! fajnie wyglądają :D a już u takiego biegającego dzieciątka to w ogóle super :)))

      Usuń
  72. Przepiękne te twoje migawki Daguś, Mała jest najsłodszym aniołkiem jakiego widziałam :)), ażby się chciało do Was wprosić na gościnę, taki piekny klimat wyczarowałaś ;)) no i ten śnieg !!!
    buziaczki i moc życzeń, wcześniej mi się nie udało, bo problemy czasowo internetowe miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że problemy netowe miałaś :/ ale odwyk czasem się też przyda ;)

      Nooo śnieg właśnie staje się wspomnieniem :/ topi się i przed domem mamy lodowisko :(((

      Dziękuję! Jak tylko będziesz miała ochotę na wizytę w NO daj znać :) z chęcią Cię ugoszczę ;)

      Buziaki!

      Usuń
  73. Aniolki sa doprawdy przeslodkie.Gratuluje 9-ciomiesiecznicy!
    Zachwycila mnie kompozycja z hiacyntow, piekna jest.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Miło zajrzeć Pod Norweskie Niebo, bardzo klimatycznie i przytulnie u CIebie.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  75. ale piekne swieta z takim aniolkiem,piekne deko,pozdrawiam milutko,irena

    OdpowiedzUsuń
  76. Wyściskałabym Anielkę, na zdjęciach wygląda rozkosznie! I te skrzydełka!

    Dagmarko widzę że oswajasz nasze, rodzime tradycje i dobrze, tak trzeba.
    W takiej oprawie chyba łatwiej myśleć o bliskich, którzy pozostali daleko?
    A i jeszcze 6 za kompozycję (chodź ja hiacynty rezerwuje dla wiosny).

    OdpowiedzUsuń
  77. A dziękuję Pani Florystko :>
    No a widzisz tak się składa, że hiacynty, tulipany, amarylisy są tutaj dekoracją bożonarodzeniową a nie wielkanocną :/ pamiętam jak rok temu o tej porze trochę mnie te hiacynty dziwiły... bo wolę je zdecydowanie na wiosnę, więc nawet nie kupowałam... przyszła wiosna i co??? hiacyntów ze świecą szukać :(((
    Wszędzie tylko żółte narcyzy vel "paske lille"... No to w tym roku jak są obojętnie o której porze to biorę :P zwłaszcza, że to chyba najtańsze kwiaty tutaj ;)

    Mocno przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  78. Wspaniały klimat tworzysz, Aniołki cudne- szczególnie ten podobny do Ciebie:) Pozdrawiam Ivrona

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa!!!
    Na prawdę mi miło, i ciepełko do Was ślę!

    OdpowiedzUsuń
  80. Nádherné fotografie, zvláště ta .... s "křidélky" ....... přeju krásný a veselý "nový rok" ... Marki

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam do ciebie zaglądać , uwielbiam twoje zdjęcia ,

    Córcie masz śliczną , te skrzydełka boskie ..

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam, trafiłam do ciebie przypadkiem i bardzo się z tego cieszę. Cudowne zdjęcia, a dziewczynka ze skrzydełkami aniołka tak mnie rozczuliła, jest zachwycająca. Mieszkasz cudownie i jeżeli pozwolisz będę do Ciebie zaglądała. Gdybyś znalazła chwilę wolnego czasu zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło. pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, z rewizytami u mnie ciężko... ale postaram się :)

      Usuń
  83. Od jakiegoś czasu podglądam Twój blog i jestem pełna zachwytu.Podoba mi się z jakim pomysłem tworzysz piękną aranżacje swego domu.Twoje zdjęcia
    świetnie to okazują.Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  84. Urzekło Mnie zdjęcie Twojego szczęscia z anielskimi skrzydełkami :) Pozdrawiam i Życze wiele pięknych .rodzinnych chwil w Nowym Roku Roszpunka:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczny ten Twój Aniołek :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Ale kochana ta Twoja malutka! ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Ela ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Najlepszego w Nowym Roku...Piękne święta mieliście ;)..Nam też zakwitły hiacynty :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Fantastyczny klimat, a córcia przeurocza!
    Wycałować proszę ode mnie =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  89. Daguś Anielka przerosła misia!!
    ale ten czas ucieka.
    Cudowne skrzydełka moja Jula tez miała skrzydełka tylko z piórek białe.
    Piękne dekoracje domu w czerwieni.
    Nigdy nie jadłam krumkakera a bardzo smacznie wygląda.
    kochane szczęśliwego Nowego Roku dla całej Twojej Rodziny.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krumkaker to coś jak wafelek od lodów (ten z krateczką) tylko z dodatkiem kardamonu :)
      Wzajemnie! :*

      Usuń
  90. Zakochalam sie w Anielce, Twoim bloku i wszystkim co robisz:) Podziwiam i skrycie, albo nie dokonca calkiem skrycie, zazdroszcze:) Sciskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  91. hmmm chciałabym dużo napisać,ale.... sama juz nie wiem co :) cudownie sie to wszystko oglada,mozna sie rozmarzyc, ja na chwile przeniosłam sie w cudowne miejsce :)
    pozdrawiam cieplutko z okolic Płocka
    Gosia
    ps.skrzydla szylaś sama?

    OdpowiedzUsuń
  92. Aniołek jest obłędny dużo szczescia na nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  93. Ileż pozytywnych skojarzeń przyniosły mi Twoje fotografie! Nad każdą, praktycznie, zatrzymałam się i dumałam jak było, jak jest, jak będzie...

    ...ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  94. Pięknie u Was wyglądało. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudne klimatyczne zdjęcia i fantastyczny klimat bloga :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Choinka rozebrana... ale jeszcze stoi w domu.:). Ozdoby pochowane... tak naprawdę już żyjemy feriami... ciągle pada śnieg... zapowiadają -12, -14 st. pod koniec tygodnia...pozdrawiam pewnie zajrzę jutro...:)

    OdpowiedzUsuń
  97. przecudne zdjęcia, a szczególnie córeczki aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  98. PIEKNIE JEST U CIEBIE, LUBIĘ TU ZAGLADAC :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Piekne prace, a te kapciuszki na stopkach niuni są wprost przepiękne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...