niedziela, 13 marca 2011

Umilacze, durnostojki - jak kto woli :)

Dla mnie - muszą być, choćby miały służyć tylko po to, by cieszyć oczy - a to przecież dla nas dużo, prawda? ;) Kredens w dużym pokoju to strzał w 10-kę! :) znajduje się na przeciwko kanapy, na której spędzamy z D. dużo czasu, dlatego też fajnie tak usiąść sobie i mieć widok na ładne rzeczy :) człowiekowi od razu robi się miło i bardziej wiosennie :) choć śnieg za oknem, ale temperatura aktualnie + 3,3'C i przed chwilą świeciło pięknie słoneczko - mało tego - w końcu słońce znalazło się w takiej pozycji, że zagląda do naszej sypialni - zimą, strasznie ciemnego pokoju :( 

Turkusy i róże dalej mi w głowie :) Pokażę Wam moje ostanie zdobycze, tym razem sklepowe. 
Boskie gałki do mebli - zegarowe, bomba nie? :)



I taką kompozycję sobie stworzyłam :


Do świeczki przyczepiłam skrzydełka :)



No i zamarzyły mi się motylowe obrazki, których ostatnio pełno na blogach i w norweskich sklepach, a że drogo - to postanowiłam sobie sama takie stworzyć, tylko przy pomocy stempli i papieru :)



Kolejny nabytek taki bardziej na Wielkanoc albo też do kuchni - no nie mogłam się oprzeć tej kurce ;)



I patera na ciacho (aktualnie - postnie ;)


Banerek zmieniłam na wiosenny w końcu ;) 


Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem! Ogromnie mnie cieszy, iż tyle osób podziela mój gust :) (na pytania w komentarzach odpowiem niebawem).

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę rychłego nadejścia WIOSNY! :)
P.S. W Norwegii I Dzień Wiosny rzekomo zaczyna się 14-go marca, czyli jutro...(?)
P.S. 2 Pauluś - wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin :***

Dagmara :)

67 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba !!! Wszystko !!!
    Banerek też mnie urzekł. Motyle przepiękne. Zamawiam takie motylki u Ciebie - please !!! :-)
    Uściski dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się wręcz niemożliwie, takie cudowności u Ciebie znajduję...
    Gałki do mebli są niesamowite!!!
    Obrazek powalający, a patera i kurka obłędna! Moje oczy chłoną każdy detal i marzy mi się po cichu, że może i mnie uda się kiedyś zdobyć takie cudeńka :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały chochlik się wdarł :)
    Obrazki, a nie obrazek. A do tego zapomniałam dodać, że w pięknych ramach są umieszczone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć jakie to wszystko piękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu nie ma sprawy zrobię takie obrazki dla Ciebie! :)
    Dziękuję Wam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kredens pierwsza klasa :) też mi się marzy.... a gałki i stojak na jajka extra !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz taki świetny gust, tak pięknie dobrałaś kolory no nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNIE!!!! mówię serio, wszystko mi się podoba!
    Patera jest świetna, podobną oglądam w sklepie i podchodzę do niej jak pies do jeża bo cena odstrasza i to bardzo niestety:( Ale może nikt jej nie zechce i przecenią? :) I bardzo mi się podoba ta otwarta klateczka, daje wolność:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkochałam sie w gałkach, zdradx gdzie można takie nabyc, noże gdzieś w świecie netowych sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ,pięknie ,pięknie !!!!Gałki do mebli urocze w ogóle prawdziwa wiosna !Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne wiosenne pastele :)
    normalnie....., aż brak mi słów :D
    banerek cudny
    zakupy- zazdroszczę okrutnie
    no i te barwyyyy
    ech- mimo +3,3 u Was wiosna w pełni
    buziaki


    ps- gałki boskie- kiedy my się doczekamy takich rzeczy w sklepach w PL??

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Piękne te Twoje skarby :) napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ✿✿✿✿ ✿✿✿✿

    Hi!
    nice blog!
    I love all of them!!
    hugs from Chile
    c@

    ✿✿✿✿ ✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie :) okropnie drażni mnie róż, ale w twoim zestawieniu jest czarujący i jakże kobiecy :)
    pozdrawiam cieplutko!
    kurka na jaja...CHCĘ!!!! zabieram się za poszukiwania w sklepach internetowych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne rzeczy, piękne kolory! Patera i stojak na jaja są super. A banerek od razu mi się rzucił w oczy jak tylko tu weszłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślczności można u Ciebie zobaczyć.I choć jak piszesz, temp. na zewnątrz niska , wewnątrz masz bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko jest piekna, kurka, patera, a uchwyty do mebli sa powalacjae, och jakbym takie chciala tez miec.
    Piekna kompozycje z tego wszystkiego stworzylas!
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Dagmara, jesteś mistrzynią aranżacji!
    Wszystko mi się podoba!a obrazek jest przepiękny! ja też taki chce:))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem co bardziej podziwiać!!Podoba mi sie wszystko! Stojaczek na jajka i patera są prześliczne!!!
    Obrazki są przecudne!Gdybyś miała ich za dużo,to ja chętnie przygarnę...
    Aranżacje piękne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Daguś u Ciebie przepięknie jak zawsze !!! Ale te gałki i obrazki powaliły mnie za ziemię !!!


    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajjj jak pieknie, galki - galy mi wyszly hahha jak je zobaczylam fantastyczne. Wszystkie przydasie abolutnie mi sie podobaja, koronki pastelowe cudne. A obrazki z motylami... piekne, czy moge zgapic?u mnie 2 puste ramki stoja i czekaja na pomysl. Piekny baner, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie śliczne pastele

    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  23. Dagmarko krenens z poprzedniego posta-przepiekny! Moje marzenie:)
    Cudna paterka i wszystko co prezentujesz. Niezwykle wiosennie już u Ciebie się zrobiło. Ramka z motylkami też bardzo mi się podoba. Wogóle wszystko tak jakoś u Ciebie śliczne i z chęcia bym sama przygarnęła:)!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Daga, to masz teraz naprzeciwko sypialni prywatną scenę, na której dowoli możesz szaleć z dekoracjami ;)
    Lubię to !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale uroczo!!!Kurka na jajeczka jest niesamowita a gałeczki no cudo:)Twoje obrazki motylkowe takie romantyczne i wiosenne...ach tyle cudów wszystkie bym je skradła!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko takie cudne,że ech-zazdrość żre:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę Ci powiedzieć, że NO Ci służy. Wnętrze super!!!! Dodatki, wystrój... rewelacja!!!!
    Jestem zachwycona :)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak miło czytać Wasze słowa! :)))
    Postaram się zrobić kilka motylich obrazków, może i na candy w najbliższym czasie dodam też? ;)

    Myszko, no moja patera niestety tania nie była, ale czasem można sobie dogodzić ;)

    Hannah - oj nie wiem - tutaj w sklepie Bohus, ale gałki do tanich nie należą :/ tak to bym ich więcej kupiła :P

    Green Apple - no jak za dużo różu i zależy w jakim wydaniu - to bywa drażniący, ale w wydaniu wiosennym czy wielkanocnym potem - czemu nie? ;)

    Kamilo - no tak się czuję, jakby to była scena na którą wolę bardziej patrzeć niż na tv ;) może niedługo pokój bardziej się zmieni, bo póki zajmuje go też piętrowe łóżko :/ ale to tylko chwilkę jeszcze i będę szaleć i na tej płaszczyźnie :)

    Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha Alizee :) no wiesz, człek zaczynał od Polski jako student (blog - Zaklinaczka Wnętrz), któremu dopiero gust się kształtował i jak patrzę na te początki blogowania to mina mi rzednie :/ :P tu mam w końcu mieszkanie do aranżacji! :))) i się rozkręcam w miarę możliwości, ale dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kredens nabiera kolorytu wiosennego, zdecydowanie dobrze mu u Ciebie. Obrazki z motylami mnie zachwyciły. Ja dziś widziałam cytrynka:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gałki i kura jak dla mnie są The Best!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie wiosenne klimaty...normalnie WIOSENNY ZAWRÓT GŁOWY! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej Daguś :)
    Śliczne te Twoje dekoracje i kredensik również :)))
    Ładnie zaaranżowane i pomysłowo :)
    Też coś do kuchni planuje podobnego - jakiś mały kredensik, ale to za jakiś czas :)
    Najpiewr wyprawa po kanape bo goście się nie mieszczą ;))
    Paterka,kurka,motylki wszystko mi się podoba !! :D
    P.S.Dziękuję za życzenia :**********

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe zdobycze! :) Wszystko tworzy wspaniałą wiosenną harmonię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Udane zakupy i cudowna aranżacja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Zachwyciłam sie po równo wszystkim :)
    pozdrwaiam
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku Dagmara ja nie wiem jak mam okreslic ten moj zachwyt nad tym co tu widze!
    Absolutnie wszystko mi sie podoba i zgadzam sie z Toba w 100% ze milo jest zawiesic oko na swoich pieknych ozdobach, bo dlaczego nie mielibysmy z takiej przyjenosci korzystac.
    Galki,patera wszystko zjawiskowe.
    A koronki na nich moj wzrok zatrzymal sie na dlugo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie,jak zwykle!Uwielbiam Twojego bloga,mogłabym na niego patrzeć bez końca;)Myślę,że mogłabyś zbijać majątek na urządzaniu mieszkań:)Mąż się śmieje,że sobie oczy wypatrzę,ale ja wprost nie mogę oderwać oczu od tego co robisz...Tak trzymaj:)!a ja na pewno będę do Ciebie zaglądać bardzo często;)Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczne rzeczy, calosc wyglada przepieknie...
    Pozdrawiam Asia...

    OdpowiedzUsuń
  40. Biale miseczki pod kloszem z niebieskim ptaszkiem i galkami (rewelacyjnymi!!!) najbardziej przypadly mi do gustu. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana,wzruszyłam się :) Dziękuję za życzenia :*

    Kredens zaaranżowałaś tak,że aż słów mi brak.Jest pięknie pastelowo,kolorowo,wiosennie,cudo!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  42. ładny ten nowy baner :)
    tylko wielki bardzo, cały ekran zajmuje. zdjęcia też przyduże, trochę uciążliwe to przy czytaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepięknie tu u Ciebie, tak wiosennie i inspirująco :) Oglądam tego posta w tę i z powrotem i napatrzyć się nie mogę. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  44. magiczny kredens...koronki cudowne...pięknie jest u Ciebie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Marto - :))))) bardzo miło mi to "słyszeć" oj nawet nie wiesz jak ja bym chciała mieć taką pracę z tego typu urządzaniem ludzkich mieszkań ;) kto wie co mi los przyniesie? ;)

    Piratko - wiesz to juz jest kwestia monitora :/ na moim laptopie jest super! obrazki dobrze mi się ogląda i myślę że wszystko ma swoją dobrą wielkość, ale jak weszłam na stacjonarny komp. z dużym monitorem to tam faktycznie wszystko takie WIELKIE!!! i nawet nie widać groszków i brazowego paska po prawej stronie! ://// dlatego w tej kwestii nie dogodzę :/

    Bardzo się cieszę, ze tak Wam się podobają moje aranzacje!!! :)
    Dziękuję za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. no nie !!zżarło mi komentarz!!Dagmarko na Twoje szczęście daleko mi do ciebie-bo bym bez żadnych ceregieli świsnęła Ci kurkę ,paterę i koronki..hihihi..dziękuję za odwiedzinki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gałeczki istne marzenie!! Cudne szkoda że u nas nie ma takich!!
    Pastele u Ciebie wyglądają ślicznie, delikatnie, kobieco i wiosennie. Panowie na pewno cieszą się że z nimi mieszkasz. Stojak na jajka jest rewelacyjny a ta paterka też super!! Nie musisz kłaść na niej ciastek może jakieś ładne talerzyki??
    Motyw motylkowy też super. Jak fajnie jest zrobić coś samemu!! Bardziej cieszy niż kupione!!!

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniale wyszło, masz nieziemskie pomysły:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. jak zawsze pięknie u Ciebie, a domowe bibeloty dodają tylko uroku!

    OdpowiedzUsuń
  50. Już od dawna nurtuje mnie pytanie - czy można gdzieś zakupić twoje piękne dzieła? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  51. To życzę Ci z całego serducha,żeby i się to udało!Jestem pewna,że w pewnym sensie już to robisz,inspirując nas na swoim blogu;)A w realu niejedna pozwoliłaby Ci trochę u siebie poprzestawiać,ja na pewno też;)

    OdpowiedzUsuń
  52. muszę przyznać, że same cudenka masz i pięknie tam u Ciebie, no i te zestawienie kolorów mmmmiodzio:)

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ashanti - wiesz nigdzie nie sprzedaję moich prac bo nie mam czasu na masową produkcję ;) czasem ktoś coś zamawia na mejla, ale teraz nikomu się nie opłaca bo wysyłka z Norwegii kosztuje słono :/// a do Polski to ja teraz rzadko bedę jeździć :/ w tym roku pewnie 3 razy będę... Ale dziękuję :)

    Marto - :))) dziękuję :* układać na półkach to ja od dziecka lubiłam ;) zobaczymy co mi tam los "gotuje" ;)

    Buziole dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz dar do wyszukiwania przepięknych przedmiotów i ich aranżowania. Te gałki ....no będą mi się śnić po nocach!
    Też Ci życzę szybkiego nadejścia wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  55. to była tylko drobna uwaga techniczna :) teraz to ja muszę sprawdzić jak na laptopie Twój blog się prezentuje, a i swój obejrzeć. szkoda że blogspot nie daje możliwości podglądu na różnych rozdzielczościach.

    pozdrawiam :) i czekam na kolejne aranżacyjne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  56. tak podglądam i podglądam :)), eh... piękne kolory, takie moje pastelowe i te koronki....
    marzenie, naprawdę pięknie mieszkasz,
    a to wszystko co nas otacza to może i durnostojki, ale jakże urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  57. co za urokliwe, bajkowo-babcine miejsce, odpoczęłam od zgiełku, nabrałam ochote na herbatę i biszkopciki mojej kochanej Babuni - jutro do niej zadzwonie:) DZIEKI!

    OdpowiedzUsuń
  58. Czystą zazdrością pałam do dwóch rzeczy, które tu pokazałaś. Kura na jaka i...patera na ciacho. Jak dla mnie to mistrzostwo świata. Szukam już od dłuższego czasu czegoś takiego ale na talerze. Teraz nie będę mogła spać,buuu.
    Wiosenne buziole przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny stojak na jajka i ta kura która je pilnuje...zakręcona jestem na punkcie kur. Posiadam małą kolekcję kur, głównie ceramicznych. Panoszą się w każdym kącie. Muszę się odważyć i pokazać je na moim blogu.Pozdrawiam z Kaszub

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko tak idealnie dobrane, cudne, pastelowo cukierkowe, takie cukiereczki - bardzo mi się podobają Twoje aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  61. Gałki coś pięknego. Trafiłam tu ze starego bloga i jestem pełna podziwu, lecę czytać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. zegarowe gałki są po prostu BOMBA!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Anonimie - jeśli chcesz się wypowiedzieć, podpisz się ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...